// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

تایید عرضه دو نسخه‌ اول Jackbox Party Pack برای نینتندو سوییچ

بعد از انتشار بازی چندنفره‌ی Jackbox Party Pack 3 برای نینتندو سوییچ، شرکت سازنده‌ی بازی دو نسخه‌ی اول آن را نیز برای نینتندو سوییچ تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی،‌ استودیوی Jackbox Games امروز در اکانت توییترش دو بازی Jackbox Party Pack 1 و Jackbox Party Pack 2 را برای انتشار روی پلتفرم نینتندو سوییچ تایید کرد اما هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این دو مشخص نکرده است.

The Jackbox Party Pack 1 شامل چند مینی گیم از جمله You Don't Jack 2015, Fibbage XL, Drawful, Word Spud و Lie Swatter است. The Jackbox Party Pack 2 نیز شامل Fibbage 2, Earwax, Bidiots, Quinplash XL و Bomb Corps است.

در هر کدام از این‌ مینی‌گیم‌ها شما باید کار‌های جالبی را انجام بدهید؛ برای مثال در Bidiots بردن حراجی‌های آثار هنری یا در Bomb Corps وظیفه‌ی خنثی کردن‌ بمب‌های مختلف بر دوش شما است. همچنین در Word Spud شما باید جاهای خالی را با کلمات مناسب پر کنید یا هدفتان در Drawful نقاشی چیزهای مضحک است.

نسخه‌های متخلف Jackbox Party Pack بیشتر برای وقت‌گذرانی در مهمانی‌های کوچک یا بزرگ ساخته شده‌ و با انتشارش روی همه‌ی موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها نیاز به کنترلر‌های متعدد را نیز از بین برده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده