نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

آپدیت 2.1.1 بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

یوبیسافت آپدیت 2.1.1 بازی Rainbow Six Siege را برای آماده‌سازی سیستم لوت باکس‌ها منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوبی سافت یک بروزرسانی جدید برای بازی Rainbow Six Siege عرضه کرده تا مقدمات اعمال شدن چندین تغییر هیجان‌انگیز در این بازی تیراندازی تاکتیکی را فراهم کند. در میان تمامی مواردی که این بروزرسانی در خود دارد، مهمترین ویژگی آپدیت 2.1.1 بازی Rainbow Six Siege به پیاده‌سازی سیستم لوت باکس‌ها باز می‌گردد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در جریان بازی دریافت کنند. لوت باکس‌های جدید بلافاصله پس از عرضه بروزرسانی در دسترس نخواهند بود، اما یوبی‌سافت قصد دارد طی هفته‌های آتی این امکان را برای بازیکنان فراهم کند. علاوه بر این، هنگام راه‌اندازی سیستم لوت باکس، تمامی بازیکنان یک آلفا پک رایگان در پلتفرم دلخواهشان دریافت خواهند کرد.

یوبی‌سافت از عبارت آلفا پک برای نام‌گذاری لوت باکس‌ها استفاده کرده است و نحوه کارکرد آلفا پک‌ها با دیگر بازی‌هایی که از سیستم مشابه استفاده می‌کنند تفاوت دارد. شما چه مسابقه را ببازید یا ببرید، شانس دریافت آلفا پک جدید برایتان افزایش پیدا می‌کند. با این حال، فقط در صورتی آلفا پک را دریافت می‌کنید که موفق به پیروزی در مسابقه شوید. باخت پیاپی در مسابقات یا بردن اما با از دست دادن نوبت آلفا پک، همچنان شانس شما را برای دریافت این پک‌ها افزایش می‌دهد.

آلفا پک‌ها شامل انتخاب‌های متنوعی برای بازیکنان هستند و طوری طراحی شده‌اند تا بازیکنان بتوانند آیتم‌های تزئینی را به صورت رایگان و تنها با تجربه بازی به دست آورند. این پک‌ها شامل آیتم‌های مختلفی از جمله بسیاری آیتم تزئینی متعلق به گذشته (مانند پوشش‌های Black Ice) و همچنین آیتم‌های سطح افسانه‌ای هستند که می‌توان آن‌ها را در آلفا پک‌ها پیدا کرد.

در کنار آلفا پک‌ها، بروزرسانی جدید همچنین تعدادی از مشکلات بازی را برطرف می‌کند. برای مثال، در این بروزرسانی شاهد رفع مشکلی که گاهی موجب عدم انفجار گلوله‌های اسلحه X-KAIROS Launcher اپراتور هیبانا یا نمایش نادرست آن هنگام شلیک به دیوارهای تقویت‌شده می‌شد، هستیم؛ هرچند به دلیل بروزرسانی Operation Health که قرار است اصلاحات و تغییرات مهمی در بازی ایجاد کند، شاهد نقشه و اپراتور جدید در ماه جاری نیستیم. در ماه آگوست (مرداد-شهریور) یوبی‌سافت سه اپراتور، یک نقشه جدید و چندین سلاح تازه را برای بازی در نظر گرفته است.

بازی Rainbow Six Siege برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده