// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

مادربرد گیمینگ MSI X299 XPOWER معرفی شد

MSI از مادربرد گیمینگ جدیدی با نام X299 XPOWER Gaming AC رونمایی کرد.

MSI X299 XPOWER Gaming AC

کمپانی MSI پرچمدار پلتفرم X299 را معرفی کرد. مادربرد X299 XPOWER GAMING AC با ویژگی‌ها و امکانات فراوان، متناسب با سلیقه‌ی کاربران عرضه شده است. به لطف طراحی عالی مدار برق به شکل ۱۴ فاز (۱+۱+۱۲) DigitALL، امکان اورکلاک آن تا حداکثر توان مهیا شده است. این مادربرد همچنین به ویژگی‌هایی نظیر کالیبره کردن ولتاژ، توربو سوکت و مولد پالس خارجی مجهز شده است. این ترکیب به شما کمک می‌کند تا بهترین عملکرد را از پردازنده‌های جدید سری X کمپانی اینتل داشته باشید.

XPower

این مادربرد از نسل مادربردهای قدیمی و قدرتمند XPower می‌آید و در رنگ مشکی عرضه خواهد شد. به طور کلی، مادربردهای زردرنگ این سری بسیار زیبا بودند؛ اما این یکی هم چشم‌نواز است. شما با استفاده از Mystic Light RGB می‌توانید این مادربرد را تا جایی که می‌خواهید سفارشی‌سازی کنید.

M.2 Shield Frozr

X299 XPOWER GAMING AC در کنار عملکرد سطح بالای خود، ویژگی‌های منحصربه‌فرد جدیدی نیز دارد. ام‌اس‌آی M.2 Shield FROZR را به عنوان راه‌حل حرارتی اسلات M.2 طراحی کرده است؛ بنابراین نیازی نیست نگران گلوگاه شدن و کاهش عملکرد PCIe SSD های مبتنی بر حافظه‌های NVMe باشید. هیت‌سینک اسلات M.2 به هیت‌سینک PCH مادربرد متصل شده است که همان ضخامت و استحکام و همان قابلیت‌های خنک‌کنندگی را دارد. هنگام استفاده از چند کارت M.2 به طور همزمان، دو هیت‌سینک M.2 Shield v2 برای ایجاد کردن حداکثر کارایی، در دسترس هستند.

MSI X299 XPOWER Gaming AC Motherboard

دو درگاه شبکه اینتل و شبکه بی‌سیم

مادربرد XPOWER برای به حداکثر رساندن کارایی اتصال اینترنت و گیمینگ، به دو درگاه شبکه‌ی ساخت کمپانی اینتل مجهز شده است. این درگاه با کاهش بار اضافی پردازنده و ارائه‌ی سرعت فوق‌العاده بالا در پروتکل‌های TCP و UDP، برای انتقال داده با حداکثر سرعت، بهینه‌سازی شده است. در کنار یکی از بهترین گزینه‌های شبکه‌ی باسیم، یک کارت شبکه‌ی بی‌سیم اینتل نیز در این مادربرد تعبیه شده است. تمام درگاه‌های شبکه‌ی اینتل در این مادربرد به امکاناتی از قبیل مدیریت پهنای باند و اولویت‌بندی ترافیک شبکه مجهز هستند. شما به سادگی می‌توانید از نرم‌افزار کاربردی و کاربر پسند MSI Gaming LAN MANAGER جهت راه‌اندازی و بهینه‌سازی اتصال اینترنت خود، همان‌گونه که می‌خواهید، بهره بگیرید.

Audio Boost 4 به همراه اجزای باکیفیت و طراحی مجزا

مادربرد X299 XPOWER GAMING AC با استفاده از Audio Boost 4 که از +Nahimic 2 قدرت گرفته است، بالاترین کیفیت صدا را از طریق اجزا و قطعات باکیفیت و طراحی مدار صدای مجزا، در اختیارتان قرار می‌دهد. پوشش اضافه‌شده به همراه کانکتورهایی از جنس طلا، شفاف‌ترین سیگنال صوتی را فراهم می‌کنند.

Steel Armor

پوشش فولادی بر بهبود کیفیت سیگنال تأثیر می‌گذارد و از تداخل امواج الکترومغناطیسی جلوگیری می‌کند. این پوشش برای ایجاد سیگنالی خالص برای به حداکثر رساندن کارایی حافظه، کارت‌های گرافیک و حافظه‌های U.2 استفاده می‌شود و باعث می‌شود که X299 XPOWER GAMING AC در هنگام گیمینگ و اورکلاکینگ، مادربردی شکست‌ناپذیر و سرسخت باشد.

MSI XPANDER-Z برای توسعه‌ی اسلات M.2

X299 XPOWER GAMING AC به آخرین استانداردهای ذخیره‌سازی مجهز شده است. اسلات‌های TURBO M.2 و U.2 مانند سایر درگاه‌های SATA در دسترس هستند. کارت افزودنی M.2 Xpander-Z PCI-E همراه با این محصول ارائه می‌شود و پس از نصب، پنج اسلات M.2 را به مادربرد اضافه می‌کند که برای برآوردن نیازهای هر کاربری، به طور همزمان قابل استفاده هستند.

MSI X299 XPOWER Gaming AC Motherboard

USB 3.1 های نسل دوم به تعداد نامحدود و Type-C در پنل جلویی

با پیشرفت قابل توجه در عملکرد و بهره‌وری انرژی، کنترلر ASMedia ASM3142 روی تمام مادربردهای X299 کمپانی MSI نصب شده است. این کانکتور برای به حداکثر رساندن راندمان، امکان ارتقای USB 3.1 Type-C پنل جلویی را از نسل اول به نسل دوم می‌دهد. برای بهترین عملکرد، سازگاری و آزمایش کامل محصول، MSI با همکاری نزدیک با چند تولیدکننده‌ی بزرگ کیس از جمله In Win ،Corsair ،BitFenix و Phanteks از سازگاری کامل کیس‌های این برندها با درگاه USB 3.1 Gen2 Type-C در مادربردهای X299 ساخت MSI، اطمینان حاصل کرده است.

DDR4 Boost: رکوردشکنی در عملکرد حافظه

فناوری DDR4 Boost با جداسازی کامل مدار حافظه، ثبات و حداکثر کارایی را تضمین می‌کند. پیشرفت‌های فنی DDR4 Boost باعث افزایش ثبات در سرعت‌های بالاتر حافظه نسبت به سایر نمونه‌های موجود در بازار می‌شود. می‌توان از حافظه‌ی تقویت‌شده در بازی‌ها و هنگام کار با ویدیوها و فایل‌های تصویری بزرگ، لذت برد. لازم به ذکر است که رکوردشکنی اخیر در حافظه‌های DDR4، با استفاده از مادربرد MSI X299 GAMING PRO CARBON AC و برای رسیدن به سرعت شگفت‌آور ۵۵۰۰ مگاهرتز انجام شده است. پس از شکستن رکورد فرکانس رم، مهندسان MSI تضمین کردند که تمام مادربردهای سری MSI X299 امکان ارائه‌ی سرعت ۵۰۰۰ مگاهرتز را دارد و حتی ثابت شده است که به بیشتر از این سرعت هم دست پیدا می‌کند. از حیث اورکلاک کردن پردازنده، مادربردهای سری X299 ام‌اس‌آی به قدرتمندترین مدولاسیون پهنای پالس با تعداد بیشتری از فازهای برق مجهز شده است که بهترین انتخاب برای اورکلاکرهای حرفه‌ای به شمار می‌رود.

پرچمدار پلتفرم X299 یک پکیج کامل است

اکنون با معرفی X299 XPOWER GAMING AC، گیمرها و اورکلاکرها می‌توانند از بهترین عملکرد و امکانات موجود، که در دیگر مادربردهای X299 هم وجود دارد، لذت ببرند.

قیمت و تاریخ عرضه

تاکنون هیچ قیمتی برای این محصول اعلام نشده است. اما با علم به اینکه X299 XPOWER یک پرچمدار محسوب می‌شود، انتظار می‌رود قیمتی رقابتی داشته باشد. هیچ تاریخ عرضه‌ای هم منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود به زودی شاهد عرضه‌ی این محصول در بازار باشیم.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده