نویسنده: علیرضا قاسمی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

کلاس های بازی Cyberpunk 2077 مشخص شدند

کلاس‌های موجود در Cyberpunk 2077، بازی‌ جدید سی‌دی پراجکت رد معرفی شدند. این شرکت پیش از این، The Witcher 3: Wild Hunt را توسعه داده بود.

ما هنوز در مورد Cyberpunk 2077، بازی نقش‌آفرینی در حال توسعه‌ی سی‌دی پراجکت رد اطلاعات زیادی نداریم. اما حالا به لطف مایک پانداسمیت، مشاور این بازی، مخصوصا در زمینه کلاس‌های بازی کمی بیشتر می‌دانیم.

برای اولین مورد، طبق گفته‌ی مایک، می‌دانیم که بازی Cyberpunk 2077 ادامه‌ی بازی نقش‌آفرینی Cyberpunk 2020 کلاسیک است که در دهه ۹۰ میلادی توسعه یافته بود. همچنین می‌دانیم که این بازی را می‌توان هم از دید اول-شخص و هم از دید سوم-شخص در یک کلان‌شهر به نام نایت سیتی تجربه کرد. گفته می‌شود که در این شهر کاراکترهای غیر انگلیسی‌زبان هم وجود دارند که بازیکنان باید از طریق ارتقاء خود، توانایی ترجمه‌ی گفته‌های آن‌ها را به دست بیاورند. هرچه آن‌ها بیشتر خود را ارتقاء دهند، ترجمه دقیق‌تر خواهد بود.

همچنین می‌دانیم که این بازی به نسبت The Witcher 3: Wild Hunt، بازی‌ پیشین سی دی پراجکت رد، توسعه‌دهندگان بیشتری در اختیار دارد، که یک تجربه‌ی جدید و ناب برای این تیم است. Cyberpunk 2077 در کنار بخش تک‌نفره، یک بخش چندنفره نیز خواهد داشت و به احتمال زیاد شامل اتومبیل‌هایی با توانایی پرواز هم خواهد بود.

و درنهایت، مارسین پرزیبیلوویچ، آهنگساز بازی The Witcher 3: Wild Hunt، عهده‌دار موسیقی این بازی خواهد بود.

Cyberpunk 2077

اما این‌ها را که از قبل می‌دانستیم؛ چه اخبار جدیدی منتشر شده است؟ خب بر اساس گفته‌های مایک پانداسمیت، اکثر کلاس‌های موجود در نسخه‌های قبلی در Cyberpunk 2077 حضور خواهند داشت.

مایک پانداسمیت در مصاحبه‌ای با گیم‌ری‌اکتور، اشاره کرد که در Cyberpunk 2020 کلاس‌های متنوعی مثل Rockerها، Journalistها و حتی Executiveها وجود داشت. از مایک پرسیده شد که آیا این نقش‌ها در Cyberpunk 2077 هم وجود خواهند داشت؟ که او پاسخ داد: «بله».

پانداسمیت در مورد کلاس‌ها ادامه داد:

همه‌ی آن کلاس‌ها حضور دارند. فکر می‌کنم شما از اینکه ما چگونه این کار را انجام داده‌ایم شگفت‌زده خواهید شد و فکر می‌کنم که خوشتان خواهد آمد. جزئیات ظریفی اضافه کرده‌ایم. من و آدام (مدیر اجرایی شرکت سی‌دی پراجکت رد)، به معنای واقعی کلمه، یک هفته کامل را صرف پیاده‌سازی آن کرده‌ایم تا شما کاراکتر خود را بیشتر احساس و درک کنید.

Cyberpunk 2020 شامل این کلاس‌ها بود: Cop ،Corporate ،Fixer ،Media ،Netrunner ،Nomad ،Rockerboy ،Solo ،Techie و Med-Tech. بنا به گفته‌های مایک، اکثر این نقش‌ها را ظاهرا به صورت منحصربه‌فرد در Cyberpunk 2077 مشاهده خواهیم کرد.

سایبرپانک 2077 برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در حال توسعه است و فعلا زمانی برای عرضه‌ی آن اعلام نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده