// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

واکنش منتقدان به فیلم Despicable Me 3 - من نفرت انگیز ۳

من نفرت انگیز ۳، سومین فیلم مجموعه‌ی محبوب من نفرت‌انگیز، عمدتاً نقدهای متوسطی از سمت منتقدین دریافت کرده است. برای خواندن این نظرات با زومجی همراه باشید.

انیمیشن Despicable Me 3 (من نفرت‌انگیز ۳) به کارگردانی مشترک اریک گیلن، کایل بیلد و پیر کافین از ۹ تیرماه امسال روی پرده‌ی سینماهای جهان قرار گرفته است. در این قسمت از مجموعه‌ی من نفرت‌انگیز، افرادی مثل استیو کارل، دانا گایر، کریستن ویگ، پیر کافین و تری پارکر به صداپیشگی پرداخته‌اند. این انیمیشن که توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز تهیه شده، در ژانر اکشن، ماجرایی، علمی-تخیلی، کمدی و خانوادگی قرار می‌گیرد و ۹۰ دقیقه زمان دارد.

در دو هفته‌ای که از اکران من نفرت‌انگیز ۳ می‌گزرد، نقدهای بسیاری برای آن نوشته شده است. سایت متاکریتیک از مجموع ۳۶ نقدی که بر این انیمیشن نوشته شده، به آن امتیاز متوسط ۴۹ را داده است که پایین‌تر از قسمت‌های قبلی این مجموعه قرار می‌گیرد. بد نیست قبل از شنیدن نظرات منتقدان مشهور درباره‌ی این فیلم، نگاهی به خلاصه داستان آن بندازیم.

ماجراهای گرو، لوسی، دختران زیبایشان مارگو، ادیت و اگنس و مینیون‌‌ها باز هم ادامه دارد. در این قسمت گرو برادر گمشده‌ی جذاب، شاد و موفقش درو را ملاقات می‌کند که آمده تا از او بخواهد برای آخرین سرقت بزرگش با وی همکاری کند.

Despicable-Me

در ادامه نظرات منتقدان مختلف درباره‌ی این انیمیشن را می‌خوانیم.

جوردن مینتزر | هالیوود ریپورتر

۷۰ از ۱۰۰

این قسمت از مجموعه‌ی من نفرت‌انگیز، با استراتژی «حالا که خراب نشده، نمی‌خواهد درستش کنی» پیش می‌رود که البته برای مخاطبینی که به دنبال تماشای ماجراهای مشابه‌اند، جواب می‌دهد.

پیتر دیبرگ | ورایتی

۷۰ از ۱۰۰

بله، من نفرت‌انگیز ۳ غیرقابل کنترل است، اما می‌شود گفت به هدفش می‌رسد چون کارگردانانش یعنی پیر کافین (که صداپیشه‌ی مینیون‌ها نیز هست) و کایل بلید هرگز توجه به احساسات را از یاد نمی‌برند و به باقی فیلم نیز تا جایی که می‌توانند شوخی و طنز تزریق می‌کنند.

تام روسو | بوستون گلوب

۶۳ از ۱۰۰

بیشتر خنده‌های تماشاگران به‌خاطر لودگی صحنه‌های اکشن رنگارنگ است تا حرف‌های کاراکترها.

سورن اندرسن | سیاتل تایمز

۶۳ از ۱۰۰

یک کارتون بچگانه‌ی استاندارد: پرسروصدا، رنگی‌رنگی و از یاد بردنی.

اندرو پولور | گاردین

۶۰ از ۱۰۰

من نفرت‌انگیز ۳ بدون شک به‌خاطر جنب و جوش زیادش که شبیه انرژی پس از خودن آسپارتام است، کودکان را شاد می‌کند. اما برای سایرین بیشتر معمولی است تا جذاب.

Despicable-Me

رابی کالین | تلگراف

۶۰ از ۱۰۰

مأموریت برادرها مثل یک داستان جاسوس علیه جاسوس است که با کارتون پلنگ صورتی ترکیب شده. این فیلم به‌خاطر لحظات هماهنگ اسلپ‌استکیش حسابی خنده‌دار است و واقعاً بزن‌بزن‌های قابل لمسی دارد!

جاناتان پایل | امپایر

۶۰ از ۱۰۰

سومین قسمت من نفرت‌انگیز به لحاظ کیفیت هم در رده‌ی سوم این مجموعه قرار دارد. اما به قدر کافی انرژی و لحظات الهام‌بخش دارد که نشان بدهد مجموعه‌ای است که می‌تواند برای سال‌ها ادامه داشته باشد.

مایکل اوسالیوان | واشنگتن پست

۵۰ از ۱۰۰

من نفرت‌انگیز ۳ اندکی ناامیدکننده است، نه به این دلیل که فیلم بدی باشد، بلکه چون سودای بهتر شدن ندارد و به حد کفایت، راضی است.

پیتر سابشینسکی || راجر ایبرت

۳۸ از ۱۰۰

یک محصول تجاری تکراری ناامیدکننده که احتمالاً هدفی جز کسب صدها میلیون دلار پول ندارد و کاری می‌کند که شما منتظر دریافت آخرین گزارش سود شرکت کامکست و عینک سه‌بعدی باشید.

جاستین چانگ | لس‌آنجلس تایمز

۱۰ از ۱۰۰

این فیلم به بهانه‌ی سرگرم کردن کل خانواده، دقیقاً برعکس آن را انجام می‌دهد؛ تلاش برای اینکه پیچیدگی و گستاخی مربوط به بزرگسالان را هم در نظر بگیرد منجر به شوخی‌هایی چنان بی‌معنا و زننده شده که تماشاگران آرزو می‌کنند، سازندگان آنان را در نظر نمی‌گرفتند.

آیا شما دوستان زومجی من نفرت‌انگیز ۳ را دیده‌اید؟ خوشحال می‌شویم نظرات شما را در این مورد بدانیم.

من نفرت انگیز 3


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده