نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

فصل هشتم سریال Game Of Thrones در سینما اکران نخواهد شد

مدیر برنامه ریزی شبکه HBO می‌گوید فصل هشتم سریال Game Of Thrones در سینما اکران نخواهد شد.

اخیرا گزارشی با محوریت طولانی بودن مدت زمان هر قسمت فصل هشتم سریال Game Of Thrones که آخرین فصل این سریال محسوب می‌شود، منتشر شد. به تازگی کیسی بلویس، مدیر برنامه ریزی شبکه HBO گفته است که این شبکه قصد نمایش قسمت‌های فصل هشتم در سینما را ندارد.

هالیوورد ریپورتر در مصاحبه اخیر خود با بلویس از او پرسید آیا اکران فصل هشتم سریال Game Of Thrones در سینماها را در نظر می‌گیرد و بلویس صراحتا پاسخ داد:

این سریال برای مشترکان شبکه HBO است.

بنابراین به نظر می‌رسد خبری از اکران سینمایی نیست و تنها مشترکین HBO می‌توانند سریال Game Of Thrones را تماشا کنند. البته سریال Game Of Thrones با اکران سینمایی چندان هم بیگانه نیست، چرا که طبق اظهار چند منبع، برخی موفق شدند قسمت اول فصل ۶ را در سینما تماشا کنند.

در ادامه مصاحبه بحث به تاریخ نمایش فصل هشتم کشیده شد و بلویس گفت که نمی‌تواند حدس بزند آیا فصل هشتم در سال ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ یا در تاریخی دیگر به نمایش درخواهد آمد. وی گفت:

تمام چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که با فصل بسیار بلند پروازانه‌ای طرف هستیم. فصل هشتم نقطه اوج هشت فصل از داستان سرایی خارق العاده است. آن‌ها در حال نوشتن هستند و بایستی برنامه تولید را در نظر بگیرند و ما رهبری آن‌ها را از نظر زمان پخش قبول کردیم تا بهترین شرایط برای پخش فصل هشتم ایجاد شود. آن‌ها از زمان پخش اطلاع دقیقی ندارند، آن‌ها هنوز روی آماده‌سازی فصل هشتم کار می‌کنند و همانطور که تصور می‌کنید، تولید این سریال کار بسیار پیچیده‌ای است. پس تولید این سریال مانند آماده‌سازی برنامه تولید یک سیت‌کام نیست که تنها در یک صحنه فیلم‌برداری می‌شود. سریال در سرتاسر جهان فیلم‌برداری می‌شود و یافتن مکان، چگونگی و زمان فیلمبرداری مناسب زمان زیادی طلب می‌کند. پس آن‌ها در فرایند انجام اینکار قرار دارند و ما را از آن آگاه می‌کنند.

فصل هشتم سریال Game Of Thrones تنها ۶ قسمت دارد، اما همانطور که گفته شد، مدت زمان این قسمت‌ها طولانی‌تر است، بنابراین مدت زمان کلی فصل هشتم احتمالا تفاوتی با دیگر فصل‌ها نخواهد داشت.

با وجود اینکه سریال Game Of Thrones در فصل هشتم به اتمام می‌رسد، شبکه HBO روی پنج سریال پیش درآمد برای مجموعه کار می‌کند، بنابراین طرفداران می‌توانند منتظر محتوای بیشتری از Game Of Thrones باشند.

فصل هفتم Game Of Thrones در تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر) پخش خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده