نویسنده: رضا اکبری
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

Logitech و خرید شرکت سازنده هدستهای گیمینگ Astro

لاجیتک با خرید شرکت آسترو، تمرکز خود را روی هدست‌های گیمینگ افزایش می‌دهد.

لاجیتک، سازنده نام‌آشنای سخت‌افزار گیمینگ امروز اعلام کرد که کمپانی سازنده‌ی هدست‌های گیمینگ آسترو را به قیمت ۸۵ میلیون دلار خریداری می‌کند؛ معامله‌ای که به‌صورت رسمی در ماه آگوست یا اواخر مرداد ماه انجام می‌شود.

یوجه دسایی، معاون و مدیر اجرایی بخش گیمینگ لاجیتک، اعلام کرد که هدست‌ های مخصوص کنسول‌ های بازی آسترو، مکمل خوبی برای هدست‌های پی‌سی سری G لاجی‌تک خواهند بود. 

astro

لاجیتک در یک نشست خبری این معامله را آشکار کرد که در آن در مورد تاثیرات و تغییرات احتمالی این معامله در وضعیت اقتصادی شرکت در سال مالی ۲۰۱۸ عنوان کرد:

با اضافه شدن آسترو، ما در بازار دیگری از گیمینگ سرمایه گذاری می‌کنیم. وارد شدن به بازار کنسول در رشد طولانی مدت برندمان در عرصه گیمینگ کمک به‌سزایی خواهد کرد. در سال مالی ۲۰۱۸ انتظار داریم با سرمایه گذاری و گسترش آسترو در سال اول خرید، شاهد دو واحد رشد در فروش کل و به میزانی کمتر در سود خالص شرکت باشیم.

جوردن ریس، مدیرعامل شرکت آسترو در ارتباط با این معامله گفت:

تمام تیم ما در آسترو همیشه بیشترین احترام را برای لاجیتک و کار بخش گیمینگ آن قائل بود. حالا از اینکه که با یکدیگر همکاری می‌کنیم واقعا خوشحالم. با قدرت برند آسترو و فناوری منحصربه‌فرد لاجیتک و شبکه توزیع جهانی که در اختیار دارد این امکان را پیدا می‌کنیم تا محصولات بهتر و بیشتری را در اختیار گیمرها در سطح دنیا قرار بدهیم.

آسترو این روزها به‌ خاطر هدست‌های پیشرفته A40 و A50 که برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه کرده است شناخته می‌شود. این هدست‌ها روی کامپیوتر هم قابل استفاده هستند اما بیشتر از 200 دلار قیمت دارند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده