// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

انتشار آپدیت جدید ایکس باکس وان با محوریت سفارشی سازی حساب کاربری

شرکت مایکروسافت یک بروزرسانی جدید برای کنسول ایکس‌باکس‌وان منتشر کرده که امکان استفاده از تصاویر سفارشی در حساب‌های کاربری را فراهم می‌کند.

کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت یک آپدیت جدید دریافت کرده است. در این بروزرسانی کاربران می‌توانند یک عکس سفارشی برای حساب‌ کاربری خود تنظیم و همچنین اکانت خود را به یک کنترلر مشخص مرتبط کنند. مایکروسافت این بروزرسانی را در پاسخ به بازخوردهای چند ماه اخیر کاربران کنسول ایکس‌باکس‌وان آماده کرده است.

مهم‌ترین ویژگی اضافه‌شده در این آپدیت، امکان تنظیم تصویر سفارشی برای پروفایل ایکس باکس لایو است. شما می‌توانید عکس‌های مورد نظر خود را با استفاده از رایانه‌ی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10، گوشی‌ موبایل یا خود کنسول ایکس‌باکس‌وان آپلود کنید. البته تصاویر آپلود شده باید با شرایط و قوانین مطرح شده در سند Code of Conduct ایکس‌باکس لایو مایکروسافت همخوانی داشته باشند. در این آپدیت جدید، شما همچنین می‌توانید یک تصویر و یک عکس پس‌زمینه‌ی سفارشی برای ایکس‌باکس کلاب خود تنظیم کنید.

افزون بر آنچه گفته شد، شما می‌توانید با استفاده از میکسر سه کاربر دیگر را به استریم خود اضافه کنید. بدین منظور می‌تونید با کلیک روی دکمه‌ی جدیدی که در پروفایل کاربران اضافه شده، آن‌ها را به استریم خود دعوت کنید. در این آپدیت، یک تب جدید میکسر به صفحه‌ی کلاب شما اضافه خواهد شد و بنابراین قادر خواهید بود به آسانی استریم اعضای خود را مشاهده کنید و در صورت تمایل به آن‌ها بپیوندید.

قابلیت جدید دیگر این بروزرسانی امکان پیوند دادن یک کنترلر خاص به یک حساب کاربری ایکس‌باکس لایو است. این یعنی اگر شما چندین اکانت روی ایکس‌باکس‌وان خود دارید و می‌خواهید به صورت خودکار به حساب کاربریتان لاگین کنید، کافی است تا کنترلر لینک‌شده به آن اکانت را روشن کنید.

در نهایت، یک سری قابلیت جزئی دیگر نیز به حالت Arena اضافه شده است. همچنین پس از نصب این آپدیت قادر خواهید بود تا ببینید که چه کسی در حال استریم یک مسابقه خاص است و برای تماشای مسابقه‌ی مورد نظر کافی است تا روی دکمه‌ی جدید میکسر کلیک کنید.

بنا به اعلام مایکروسافت، آپدیت جدید ایکس‌باکس‌وان از هم‌اکنون برای دانلود در دسترس کاربران قرار گرفته است. اپلیکیشن iOS و اندرویدی ایکس‌باکس نیز بروزرسانی شده است و حالا می‌توانید در این اپلیکیشن‌ها به دنبال بازیکنان مورد نظرتان جستجو کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده