نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

حضور استن لی در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War

استن لی، اسطوره دنیای کامیک و مارول، اخیرا در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War حضور پیدا کرده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به‌تازگی به پایان رسیده است و حال رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش تونی استارک ملقب به آیرون من، اخیرا تصویر جدیدی را از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. در این تصویر شاهد حضور استن لی هستیم که در حال بازدید از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War است. البته استن لی تنها شخصی نیست که در این تصویر حضور دارد و شاهد حضور بازیگران و اشخاص دیگری نیز هستیم. علاوه بر داونی جونیور، در این تصویر بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج و تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی نیز حضور دارند و همچنین شاهد حضور جو و آنتونی روسو، کارگردانان دو قسمت پایانی فیلم انتقام جویان (Avengers) نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Stan Lee in Avengers: Infinity War

هالند در این تصویر لباس موشن کپچر بر تن کرده است که در مراحل پس از تولید فیلم Avengers: Infinity War لباس مرد عنکبوتی به آن اضافه خواهد شد. همچنین دکتر استرنج نیز در این صحنه ظاهرا دچار صدمه دیدگی شده است. با این حال، با توجه به ماهیت تصویر، خیلی سخت است که بتوان گفت که چه اتفاقی قرار است در این صحنه رخ بدهد و آیا شاهد حضور همزمان این سه شخصیت در این صحنه هستیم یا خیر. همچنین می‌دانیم که پیش از این، صحنه حضور افتخاری استن لی در این فیلم توسط جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ ) فیلمبرداری شده است. بنابراین احتمالا او در حال حاضر در آتلانتا حضور ندارد و تنها استن لی به این استودیو سفر کرده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردان این دو فیلم بر عهده جو و آنتونی روسو خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. هفته گذشته، جوآن لی، همسر استن لی، در سن ۹۳ سالگی درگذشت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده