نویسنده: علیرضا قاسمی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Destiny 2 از لحاظ داستانی گسترده خواهد بود

نویسنده‌های ارشد Destiny 2 با توجه به بازخوردهای نسخه پیشین، جهانی با داستان‌های بسیار زیاد را به طرفداران این بازی وعده می‌دهند.

یکی از بخش‌های بازی Destiny که شدیدا از آن انتقاد شد، داستان آن بود؛ انتقادی که البته برای استودیوی بانجی مورد جدیدی نبود؛ چرا که کاربران از داستان Halo هم رضایت چندانی نداشتند. حالا جیسون هریس، نویسنده خط داستانی و متیو وارد، نویسنده‌ی ویدیوهای سینمایی، گفته‌اند که در بازی Destiny 2، نسبت به نسخه‌ی قبلی، تمرکز بیشتری روی داستان وجود خواهد داشت.

متیو وارد در گفتگو با IGN گفت:

نسخه اول Destiny به نحوی پایه و اساس بود. بازی هدفش این بود که دنیا را آماده کند تا سوال‌های بسیاری بپرسید؛ اما لزوما پاسخ‌های زیادی ارائه نمی‌داد. مقداری را برای ما باقی گذاشت تا بتوانیم بر آن تکیه کنیم و ادامه دهیم.

متیو همچنین اشاره کرد که DLCهای دستینی شامل House of Wolves ،Rise of Iron و The Taken King روی تراولر اسرارآمیز تمرکز نکرده بودند، اما دستینی 2 این کار را کرده است. در حالی که او جزئیات خاصی منتشر نکرد، متیو وارد و جیسون هریس وعده دادند که Destiny 2 داستان‌های زیادی خواهد داشت؛ به قدری که شاید کاربران به خاطر تعداد زیاد داستان‌ها به مشکل برخورد کنند.

متیو وارد گفت:

ما به بازخوردهایی که از Destiny دریافت کردیم، گوش دادیم، یاد گرفتیم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. امیدوارم کاربران از تعداد داستان‌هایمان گله کنند. این موضوعی است که امیدوارم روزی ببینم.

جیسون هریس گفت:

بانجی وقت زیادی را صرف ساختن جهانی برای دستینی کرده است. نمی‌توانم اشتیاقمان برای روایت داستان‌های بزرگ و گسترده‌ی سینمایی در این جهان را به طور مناسبی بیان کنم.

فکر می‌کنم نهایتاً کاربران با تنوعی گسترده از داستان‌ها مواجه خواهند شد. خلاصه بگویم، کلی داستان داریم. 

زمان عرضه نسخه کامل Destiny 2 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اواسط شهریورماه است و نسخه پی‌سی آن در آبان‌ماه منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده