نویسنده:
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

بازی The Trail: A Frontier Journey تابستان امسال برای پی سی منتشر می شود

سرپرست استدیوی 22Cans اعلام کرد بازی The Trail: A Frontier Journey که برای اندروید و آیفون منتشر شده بود، برای پی‌سی در شبکه‌‌ی استیم منتشر خواهد شد.

پیتر مولینو، خالق سری Fable، با اینکه شاید دیگر به شکل گذشته روی بازی‌های بزرگ کار نکند، اما هنوز هم در استودیو 22Cans مشغول ساخت بازی است. این استودیو در سال گذشته یک بازی موبایل جذاب با نام The Trail: A Frontier Journey برای اندروید و آیفون منتشر کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، امروز 22Cans اعلام کرد که این بازی برای پی‌سی با نام The Trail: Frontier Challenge منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی پی‌سی اواخر تابستان امسال در استیم منتشر می‌شود. هنوز تفاوت‌های نسخه‌ی موبایل با پی‌سی مشخص نشده است، گرچه با توجه به تصاویر منتشر شده از نظر ساختاری یکسان به نظر می‌رسند.

در این بازی شما وظیفه‌ی کنترل یک مسافر را در سفر به عهده می‌گیرید. بازی در کل روندی خطی و ساده دارد با این حال در زمان صحبت با مردم می‌توانید تصمیم‌های مختلفی را اتخاذ کنید. 

بازی The Trail همچنین گرافیک زیبایی نیز دارد و با وجود داشتن سبک هنری خاص، از نظر بصری با بازی زیبایی طرف هستیم. در ادامه می‌توانید تصاویری از بازی را مشاهده کنید:

البته گفتنی است، مولینو در گذشته به خاطر وعده‌های بیش ازحد و اغراق مورد انتقاد شدید گرفته بود و باعث شد در زمان معرفی بازی Godus با بازخوردهای منفی روبرو شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده