نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

استیم به دنبال بهبود سیستم پیشنهاد بازی به کاربران

آلدن کرول، در مصاحبه‌ای گفته که استیم به دنبال بهبود سیستم پیشنهاد بازی به کاربران است. 

آلدن کرول از شرکت Valve توضیح داده که چگونه این شرکت به دنبال بهبود سیستم پیشنهاد بازی (سیستمی که با تحلیل رفتار کاربر خود، اقدام به پیشنهاد مناسب‌ترین بازی می‌کند) در استیم است تا بازی‌های پیشنهادی دقیقاً مورد نیاز و علاقه‌ی کاربر باشند.

استیم به دلیل مجموعه‌ای گسترده از بازی‌ها و اینکه هزاران بازی جدید هر روز به این پلتفرم اضافه می‌شوند، بر بازار بازی‌های پی‌سی تسلط دارد. با این وجود، این شرکت گفته که در حال کار روی بهبود بخش پیشنهاد بازی است تا بازی‌های پیشنهادی دقیقاً جوابگوی علاقه کاربران باشند.

در طول همایش Unite Europe 2017، آلدن کرول، طراح بازی شرکت ولو درباره‌ی بازنگری استیم در بخش‌های استور و پیشنهاد بازی جهت دیده شدن بیشتر بازی ها در راستای منافع توسعه‌دهندگان صحبت کرده است، در حالی که یافتن بازی مورد علاقه برای کاربران نیز تسهیل خواهد شد.

کرول به طور خاص توضیح داد که شرکت می‌خواهد ابزارهایی در جهت نیاز کاربران برای شخصی سازی و سفارشی کردن فروشگاه فراهم کند که شامل توانایی کنترل و فیلتر کردن انواع محتوایی است که کاربر به آن‌ها علاقه داشته یا ندارد. 

بازسازی بخش پیشنهادات شامل تعویض سیستم‌های فعلی از جمله صفحه‌ی اصلی در فروشگاه Steam می‌شود. سیستم پیشنهاد بازی از این پس مواردی مثل بازی‌های فعلی کاربر و مدت زمانی را که به هر یک اختصاص داده در نظر خواهد گرفت و بر این اساس بازی‌ها را پیشنهاد خواهد کرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده