// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

آخرین هدف فراری بازی Hitman در دسترس قرار گرفت

آخرین هدف‌های بازی Hitman در دسترس قرار گرفت و کاربران می‌توانند با انجام ماموریت خود، آیتم‌های مختلفی دریافت کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، از روز جمعه کاربران می‌توانند به آخرین هدف فراری بازی Hitman دسترسی داشته باشند. این بار بازی شما را وارد شهر مراکش کرده تا هدف فراری را کشته و ماموریت خود را با موفقیت به اتمام برسانید.

آخرین هدف فراری بازی هیتمن که The Entertainer نام دارد، ۱۰ ساعت در دسترس خواهد بود و همانند سایر هدف‌های فراری، باید در این بازه زمانی موفق به کشتن وی شوید. همچنین هیچ شانس دومی برای شما در نظر گرفته نشده است. از این‌رو اگر در کشتن هدف خود ناکام بمانید، آن را از دست خواهید داد. از طرفی در کنار کشتن هدف فراری بازی که آقای جیگلس نام دارد، یک ماموریت دیگر برای شما تدارک دیده شده است که در جریان آن باید لیست مشتریان را بازیابی کنید.

پاداش آخرین هدف فراری Hitman

در ادامه گفته شده است که اگر بتوانید ماموریت خود در مراکش را با موفقیت پشت سر بگذارید، لباس‌های جدیدی را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. البته برای دریافت هرکدام از این لباس‌ها باید کارهای خاصی انجام دهید. برای مثال، برای دریافت لباس ترمینوس باید بدون به صدا درآمدن آژیر یا حتی پیدا شدن یک جنازه ماموریت خود در مراکش را به اتمام برسانید. به عبارتی ماموریت خود را در حالت Silent Assassin تمام کنید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده