// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه ویژه بازی‌ های جدید سری Pokemon برای پیش خرید در دسترس قرار گرفت

دو بازی جدید Pokemon در قالب یک نسخه ویژه استیل بوک برای پیش‌خرید در دسترس هستند و طرفداران می‌توانند از طریق آمازون نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

دو نسخه‌ی بعدی سری Pokemon به نام‌های Ultra Sun و Ultra Moon در ۱۷ نوامبر بر روی کنسول 3DS منتشر خواهند شد. به همین‌ مناسبت آمازون استیل بوک بازی Pokemon را با قیمت ۸۰ دلار برای پیش‌فروش قرار داده‌است و با خرید این پک شما صاحب هر دو بازی Ultra Sun و Ultra Moon خواهید شد.

مانند بازی‌های قبلی سری، این Dual Pack نیز شامل نسخه فیزیکی Ultra Moon و Ultra Sun است. استیل بوک بازی هم با دو هیولای افسانه‌ای Pokemon تزئین شده‌ که می‌توانین تصاویری از آن را در زیر مشاهده کنید.

Pokemon Ultra Moon و Ultra Sun یک هفته قبل از E3 2017 طی برنامه‌ای ویژه معرفی شدند ولی هنوز اطلاعات زیادی از این دو بازی در دسترس نیست. با توجه به صحبت‌های کارگردان بازی، Ultra Sun و Ultra Moon در همان دنیای نسخه Sun و Moon اتفاق می‌افتند ولی داستانی دیگر را بازگو می‌کنند. همچنین شاهد بازگشت Pokemonهایی که در نسخه‌های قبلی حضور نداشتند هم خواهید بود.

با اینکه Ultra Sun و Ultra Moon انحصاری 3DS هستند ولی نینتندو دو بازی Pokemon دیگر را برای نینتندو سوییچ نیز تایید کرده‌است. نسخه Deluxe بازی Pokken Tournament یکی از بازی‌های تاییدشده برای سوییچ است و از دیگری اطلاعات زیادی در دسترس نیست. بازی‌ دیگر Pokemon برای سوییچ به سبک نقش‌ آفرینی خواهد بود و شاید تا بیشتر از یک سال دیگر نیز ساختش طول بکشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده