نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

تاریخ شروع پخش نیمه دوم فصل سوم سریال Fear the Walking Dead اعلام شد

شبکه AMC تاریخ شروع پخش نیمه دوم فصل سوم سریال Fear the Walking Dead را رسما تایید و اعلام کرد.

سرانجام یکشنبه این هفته دو قسمت پایانی نیمه اول فصل سوم سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) از شبکه AMC به‌روی آنتن رفت. حال در جریان اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه تاریخ شروع پخش نیمه دوم فصل سوم این سریال را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که در برنامه Talking Dead منتشر شد، پخش هفتگی ۸ قسمت پایانی فصل سوم سریال Fear the Walking Dead قرار است از روز یکشنبه ۱۰ سپتامبر امسال (۱۹ شهریور) آغاز شود. دیو اریکسون، رابرت کرکمن، گیل آنه هرد، گرگ نیکوترو و دیوید الپرت به عنوان تهیه کننده در این سریال حضور خواهند داشت. پس از پایان فصل سوم این سریال، پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) آغاز خواهد شد.

در نیمه دوم فصل سوم سریال Fear the Walking Dead خانواده کلارک و اوتو تلاش می‌کنند تا آتش بس نه چندان مستحکم خود را با گروه ملت حفظ کنند. حال دشمنان سابق باید راهی برای زنده ماندن با هم پیدا کنند. تنش‌ها در جنگل‌های بروک جو ادامه دارد و این جنگل توسط شبه نظامیان در حال تخریب است و منابع غذایی و آب سالم کمیاب شده است و مردگان در حال تهاجم به این جنگل هستند. سد گونزالس منبع بهتری برای زندگی و زنده ماندن تبدیل شده است. پس از خیانتی که به استرند شد، حال او به دنبال یک شریک جدید است تا بتواند دوباره شکوه گذشته خودش را به‌دست بیاورد. در همین حال، دنیل دوباره به ال سولدادو تبدیل شده است تا به لولا و سد زندگی خدمت کند، اما روح افلیا او را رها نمی‌کند.

Fear the Walking Dead

کیم دیکنز،کلیف کرتیس، فرانک دیلین، آلیشیا دبنام-کری، کلمن دومینگو، مرسدس میسون، لورنزو جیمز هنری و روبن بلیدز از جمله بازیگرانی هستند که در دو فصل اول سریال Fear the Walking Dead به ایفای نقش پرداخته بودند. دیتون کالی، دنیل شارمن، سم اندروود، لیزاندرا تنا و مایکل گراییز از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. فروردین امسال، شبکه AMC از تمدید سریال Fear the Walking Dead برای فصل چهارم خبر داد. در این ماه دیو اریکسن، سازنده سریال اعلام کرد که پس از پخش فصل سوم از این سریال، جدا خواهد شد. اندرو چامبلیس و ایان گلدبرگ، تهیه کنندگان اجرایی سریال روزی روزگاری (Once Upon a Time)، کار ساخت فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead را بر عهده دارند. فصل چهارم این سریال در ۱۶ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده