// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تاریخ عرضه نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Resident Evil: Revelations اعلام شد

کمپانی کپ‌کام تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی Resident Evil: Revelations را اعلام کرد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بنا به تصمیم کمپانی کپ‌کام دارندگان کنسول‌های نسل هشتم در کشور ژاپن می‌توانند در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) بازی Resident Evil: Revelations را تجربه کنند. تاریخ انتشار دقیق این بازی در دیگر مناطق جهان اعلام نشده و کمپانی کپ‌کام به ذکر فصل پاییز اکتفا کرده است.

بازی Resident Evil: Revelations روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان دارای جلو‌ه‌های بصری بهبود یافته است که با رزولوشن 1080p اجرا شده و شامل تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده، خواهد بود. باز‌یکنان در این بازی که در بازه زمانی بین بازی‌های Resident Evil 4 و Resident Evil 5 جریان دارد، در قالب شخصیت‌های جیل ولنتاین و کریس رد‌فیلد، از مشهور‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های مجموعه Resident Evil، به کاوش کشتی مترو‌که‌ای به نام Queen Zenobia پرداخته و با Ooze که موجوداتی زامبی‌-‌مانند هستند، مبارزه خواهند کرد.

بازی Resident Evil: Revelations در سال ۲۰۱۲ روی کنسول 3DS عرضه شد و با استقبال مخاطبین و منتقدین رو‌به‌رو شد. نسخه HD این بازی با فاصله یک ساله روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، Wii U و رایانه‌های شخصی منتشر شد و مجموعا فروش یک میلیون نسخه‌ای را تجربه کرد. در سال ۲۰۱۵ کمپانی Capcom دنباله بازی مذکور را با نام بازی Resident Evil: Revelations 2 معرفی و در قالب چهار اپیزود عرضه کرد. این بازی در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی قرار گرفته است.

دارندگان پلتفرم‌های نسل هشتم کمپانی‌های سونی و مایکروسافت می‌توانند نسخه فیزیکی بازی Resident Evil: Revelations را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده