نویسنده: محسن حقانی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰

بازیکن‌ های ژاپنی نسبت به دیگر کشورها مبلغ بسیار بیشتری را صرف بازی Pokemon GO کرده‌ اند

طبق اعلام سنسور تاور، گیمر‌های ژاپنی در مقایسه با دیگر کشورهای مطرح، به‌طور متوسط پول بسیار بیشتری را صرف قسمت‌های درون‌ برنامه‌ای بازی پوکمون گو کرده‌اند.

در حال حاضر، میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا مشغول انجام بازی اندروید و آیفون Pokemon GO هستند. طی مطالعات جدید شرکت آنالیزور سنسور تاور (Sensor Tower) اعلام شد بازیکن‌های ژاپنی بازی پوکمون گو، مبلغ بسیار بیشتری را نسبت به دیگر گیمرها در سراسر دنیا صرف آن کرده‌اند! در واقع، بازیکن‌های ژاپنی در هر ماه به‌صورت متوسط تقریبا به اندازه ۴ کشور بعدی در لیست پول صرف بازی Pokemon GO کرده‌اند! 

کمپانی سنسور تاور از ماه جولای سال ۲۰۱۶ تا ماه جولای ۲۰۱۷ به مدت یک‌سال، به‌دنبال تحقیق در مورد اینکه گیمرهای بازی موبایل Pokemon GO روی پلتفرم‌های اندروید و iOS چه مقدار پول صرف خریدهای درون برنامه‌ای این بازی می‌کنند، کرده است. مشخص شده است که بازیکن‌های ژاپنی در هر ماه به‌طور متوسط ۲۶ دلار خرج بازی پوکمون گو می‌کنند، گیمر‌های آمریکایی در مقام دوم، هر ماه به‌طور متوسط ۷.۷۰ دلار صرف بازی Pokemon GO کرده‌اند و کشور کانادا با میانگین ۷.۶۰ دلار در ماه برای هر نفر، در جایگاه سوم لیست قرار دارد. می‌توانید لیست سنسور تاور از ۱۰ کشور درآمدزا برتر برای بازی Pokemon GO را در زیر مشاهده کنید:

با وجود اینکه هر گیمر آمریکایی به‌صورت متوسط نسبت به بازیکن‌های ژاپنی مبلغ بسیار کمتری را صرف بازی پوکمون گو کرده است، اما این کشور آمریکا است که با مبلغ تقریبی ۴۲۴ میلیون دلار خرید درون برنامه‌ای، بیشترین سود حاصله از این بازی را عاید استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs) کرده است! طی آخرین اطلاعات منتشر شده مشخص شد ارزش درآمد بازی Pokemon Go ار مرز ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر دنیا عبور کرده است و همچنین بازی بیش از ۷۵۲ میلیون بار تاکنون دانلود شده است!

یک سال اخیر، سال فوق‌العاده‌ای برای بازی موبایل Pokemon GO بوده است. این بازی موبایل جشن اولین سالگرد انتشار خود را ماه گذشته با انتشار اولین سری از رویدادهای درون بازی آغاز کرد و در حال حاضر نیز از طریق اخرین رویداد سالگرد ارائه شده، شما می‌توانید تا تاریخ ۲۴ ماه ژوئیه (۲ مردادماه) نسخه‌های ویژه از پوکمون‌های پیکاچو (Pikachu) در بازی را به‌دست آورید. اواخر ماه ژوئیه (اوایل مردادماه) در آمریکا، بریتانیا و اروپا اولین فستیوال در دنیای واقعی برای بازی Pokemon GO اغاز خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده