// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر بازی Super Mario Odyssey با استفاده از Dark Souls 3 بازسازی شد

یکی از طرفداران تریلر بازی Super Mario Odyssey را که در E3 2017 منتشر شد، در قالب بازی Dark Souls 3 طراحی کرده است.

چندی پیش ماد بازی Super Mario Odyssey در بازی قدیمی Super Mario 64 ساخته شد و حال شاهد یک آیتم دیگر از سوی طرفداران هستیم. بر طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از طرفداران، تریلر E3 2017 بازی Super Mario Odyssey را در قالب بازی Dark Souls III تغییر داده و طراحی کرده است.

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از طرفداران از بازی تاریک و اکشن Dark Souls 3 برای ساخت مجدد تریلر بازی Super Mario Odyssey استفاده کرده است و از آنجا که سبک این دو بازی کاملا با یکدیگر متفاوت است، این تریلر رنگ طنز آمیز و جالبی را به خود گرفته است. این تریلر به دست یکی از یوتوبر‌ها به نام JellyElite~ طراحی شده است و این خبر توسط سایت Polygon منتشر شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را که با نام Dark Souls Odyssey شناخته می‌شود تماشا و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

سازنده این تریلر از ماد کلاه ماریو برای ساخت این ویدیو استفاده کرده است که می‌توانید از اینجا دانلود کنید و همچنین می‌توانید تریلر اصلی را در یوتوب تماشا کنید.

بازی Super Mario Odyssey قرار است که در تاریخ ۲۷ اکتبر (۱۰ آبان) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود. در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی می‌توانید تریلر گیم‌پلی ۲۱ دقیقه‌ای را تماشا کنید و همچنین نگاهی به اطلاعات بخش همکاری چند نفره این بازی بیاندازید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده