// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدیدی از گیم پلی بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen منتشر شد

در تریلر جدید XCOM 2: War of the Chosen با آنتاگونیست و هیروهای جدید بازی آشنا شوید.

استودیو فیرکسیس امروز تریلر جدیدی را از بسته الحاقی War of the Chosen برای بازی XCOM 2 به نمایش درآورد که نشان دهنده گیم‌پلی بازی و برخی از ویژگی‌های جدیدی است که به این اثر افزوده خواهد شد. همچنین در این تریلر شاهد داستان و مراحل جدید بازی هستیم که با ورود شخصیت پلیدی به نام Chosen آغاز می‌شود.

بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen بزرگ‌ترین محتوای دانلودی برای XCOM 2 محسوب می‌شود که دو برابر گسترده‌تر و وسیع‌تر از بسته‌های الحاقی پیشین این بازی است. داستان جدید از آن‌جایی آغاز می‌شود که انسان‌ها با افزایش نیروهای خود، برای اولین بار در آستانه نابودی کامل گروه ADVENT (بیگانگانی که به زمین حمله کرده‌اند) قرار دارند اما در این بین ورود شخصیت قدرتمندی به نام Chosen که برای نابودی فرمانده (شما) پا به زمین گذاشته است، همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این بسته الحاقی هیروهای جدیدی به بازی اضافه می‌کند و همراه با آن، تنوع دشمنان، مراحل، فضاها و گیم‌پلی بازی را نیز افزایش می‌دهد. همچنین قابلیت شخصی‌سازی نیز گسترده‌تر شده و یک ماد جدید با نام Challenge به بازی اضافه می‌شود.

بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen در تاریخ ۹ شهریور (۳۱ آگوست) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. قیمت بازی هنوز مشخص نشده است.

برای دانلود تریلر از طریق آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده