نویسنده: سهند عباسپور
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

آپدیت جدید نینتندو 3DS منتشر شد

کمپانی نینتندو اخیرا آپدیت جدیدی برای نینتندو 3DS منتشر کرده که البته تغییر چندانی در آن اعمال نمی‌کند.

نینتندو آپدیت جدیدی را برای 3DS، کنسول دستی‌اش منتشر کرده است، اما انتظار چندانی از این آپدیت نداشته باشید. در متن توضیحی این آپدیت تنها به صورت خلاصه نوشته شده:

پیشرفت‌های بیشتری به منظور بهبود وضعیت پایداری سیستم و چندین تغییر کوچک دیگر ایجاد شده‌اند تا تجربه‌ی کاربری را بهبود ببخشند. 

آپدیت مذکور هم‌اکنون در آمریکا در دسترس است، اما معلوم نیست که برای 3DSهای سایر نقاط جهان هم در درسترس خواهد بود یا نه؟ زیرا متنی مبنی بر این آپدیت و تغییراتی که در رابط کاربری کنسول ایجاد می‌کند در سایت انگلستان نینتندو دیده نمی‌شود، با این حال می‌دانیم که آپدیت جدید برای تمامی مدل‌های 3DS موجود است.

آپدیت ورژن 11.5.0-38U اتفاق نادری است چرا که اولین آپدیت جدید کنسول 3DS از ماه آوریل به بعد و فقط دومین آپدیتی است که بعد از عرضه‌ی نینتندو سوییچ از ماه مارس تا به حال منتشر شده است. این کنسول هیبریدی از زمان عرضه‌اش تا کنون چندین و چند مرتبه آپدیت‌های گوناگونی را دریافت کرده که آخرین آن شامل پیشرفت‌هایی برای پایداری کلی سیستم و بهبود‌هایی در زمینه تجربه‌ی کاربری بود و آپدیت پیشین این کنسول هم امکان ذخیره‌ی اطلاعات کارت اعتباری را برای خرید از ای‌شاپ مهیا می‌کرد.

Nintendo Switch vs 3ds ©Gamespot

سوییچ در تاریخ ۳ مارس به صورت جهانی عرضه شد و در ماه اول عرضه اش در آمریکا ۹۰۶،۰۰۰ عدد فروخت، هم‌چنین نینتندو با عرضه‌ی بازی Zelda: Breath of the Wild توانست روی دو پلتفرم سوییچ و Wii U مجموعا بیش از ۱.۳ میلیون نسخه از این بازی را به فروش برساند. در حقیقت سوییچ در میان تمام کنسول‌های نینتندو سریع‌ترین سرعت فروش را دارا است.

با این حال نینتندو هنوز هم 3DS را رها نکرده و بازی‌های گوناگونی برایش منتشر می‌کند. Hey! Pikmin مدتی دیگر در ماه جولای منتشر می‌شود، هم‌چنین بازی‌های Mario & Luigi: Superstar Saga و Metroid II: Return of Samus قرار است برای این کنسول باز‌سازی شوند. از سوی دیگر مدل جدید این کنسول یعنی Nintendo 2DS XL جدید هم در تاریخ ۲۸ جولای در آمریکا عرضه خواهد شد


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده