// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

سازنده‌ی بازی Nier: Automata از بازی‌ های مورد علاقه ی خود می گوید

یوکو تارو در جدیدترین گفت و گوی خود، در مورد بازی‌های مورد علاقه‌ی خود روی پلی‌استیشن 4 سخن گفته است.

یوکو تارو، خالق بازی NieR: Automata، جزو آن دسته از توسعه‌دهندگانی است که توانست به واسطه‌ی بازی خود و شکل و شمایل عجیبی که برای خودش درست می‌کرد، توجه زیادی را به خود جلب کند. شاید برای‌تان جالب باشد که همچین شخصی به چه بازی‌هایی علاقه‌مند است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، یوکو تارو در گفت و گوی خود با وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، در مورد بازی‌های مورد علاقه‌اش روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 صحبت کرده و از هفت بازی مختلف نام برده است. وقتی به بازی‌های مورد علاقه‌ی یوکو تارو نگاه می‌اندازیم، متوجه می‌شویم که وی علاقه‌ی خاصی به بازی‌های نقش آفرینی و ماجراجویی دارد. بازی Horizon Zero Dawn و بازی Final Fantasy XV دو بازی برتر یوکو تارو هستند و در ادامه، وی به بازی Gravity Rush 2 و بازی The Last Guardian اشاره کرد.

در ادامه‌ی لیست یوکو تارو می‌توان به مجموعه Danganronpa اشاره کرد و برای انتخاب‌اش، به سینماگرایی فوق‌العاده این بازی اشاره کرده است. نکته‌ی جالب لیست وی را می‌توان به بازی Resogun و بازی Life is Strange اختصاص داد. با اینکه وی از بازی Life is Strange تعریف کرد ولی اعلام کرد که بازی Remember Me (ساخته‌ی قبلی تیم سازنده Life is Strange) هنوز در ژاپن بومی‌سازی نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده