نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Troll and I مشخص شد

استودیو اسپیرال هاوس و کمپانی ماکسیموم گیمز به عنوان سازنده و ناشر بازی Troll and I، تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی را اعلام کردند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسپیرال هاوس و کمپانی ماکسیموم گیمز به عنوان سازنده و ناشر بازی Troll and I اعلام کردند که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی با قیمتی معادل ۳۰ دلار در تاریخ ۲۴ مرداد (پانزدهم آگوست) منتشر خواهد شد و کاربران نسخه‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی بازی نیز با دریافت یک بروزرسانی تازه، ویژگی‌های جدیدی را تجربه خواهند کرد.

تریلر جدیدی نیز از بازی Troll and I با هدف اعلام تاریخ انتشار بازی برای نینتندو سوییچ منتشر شده است که در ادامه قابل مشاهده و دانلود است.

دانلود با رزولوشن‌های |

استودیو اسپیرال هاوس تاریخ انتشار بروزرسانی جدید بازی برای نسخه‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی را ۳۰ تیر (بیست و یکم جولای) اعلام کرده است که در آن ویژگی‌های تازه‌ای نظیر نقشه‌ی کوچک (مینی مپ)، تنظیمات درجه‌ی سختی، چک‌پوینت‌های جدید، افزایش سرعت ساخت و ساز، آموزش‌ها و منابع جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که این تغییرات در نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی به‌طور کامل پیاده خواهد شد و کاربران این نسخه می‌توانند آن را به صورت کامل در تاریخ عرضه تجربه کنند.

بازی Troll and I با استفاده از المان‌های نبرد و معما با محوریت اکتشاف، شما را در داستان زیبای این بازی رها می‌کند و با الهام از بازی‌های Uncharted و Tomb Raider عنصر‌های ماجراجویی را به شما انتقال می‌دهد. در این بازی هدایت دو قهرمان با نام‌های ترول و اوتو به کاربر سپرده می‌شود که باید راه خود را از میان دشمنان مختلف در جنگل‌های اسکاندیناوی باز کنند و در مقابل شکارچیان به نبرد بپردازند. در حین انجام بازی نیز می‌‌توانید کنترل شخصیت‌ها را تغییر بدهید و با در نظر گرفتن نیاز خود در موقعیت‌های مختلف، هدایت شخصیت مورد نظر خود را بر عهده بگیرید.

بازی Troll and I در تاریخ ۱ فروردین امسال منتشر شد و در حال حاضر برای سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده