// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Superhot VR هفته‌ی آینده برای پلی استیشن VR عرضه می شود

کاربران پلی‌استیشن VR از هفته‌ی آینده می‌توانند بازی Superhot VR را تجربه کنند.

در نمایشگاه E3 2017 و کنفرانس خبری سونی، بازی Superhot VR برای هدست واقعیت مجازی سونی تایید شد. اما سونی به صورت دقیق اعلام نکرد که این بازی در چه تاریخی عرضه می‌شود. حال تاریخ و قیمت عرضه این بازی مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در تاریخ ۳۰ تیرماه (۲۱ جولای) بازی Superhot VR با قیمت ۲۴.۹۹ دلار در اختیار کاربران هدست پلی‌استیشن VR قرار می‌گیرد. همچنین کاربران عادی پلی‌استیشن 4 نیز می‌توانند در تاریخ ذکر شده، نسخه‌ی معمولی Superhot را خریداری کرده و از این بازی تحسین شده لذت ببرند. در ادامه گفته شده است که نسخه‌ی واقعیت مجازی Superhot با به روزرسانی Forever روی پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد.

به روزرسانی ذکر شده بیش از ۲۰ ساعت محتویات جدید را در قالب چالش‌های قابل تکرار، لول‌های بی‌پایان، اچیومنت‌ها و سایر موارد به بازی اضافه کرده است. در توضیحات این بازی نوشته شده است:

بازی Superhot VR یک بازی شوتر اول شخص است که نحوه حرکت کردن بازیکن به شما بستگی دارد و همیشه باید محتاط عمل کنید. در بازی نه نوار سلامتی وجود دارد و نه مهماتی دریافت خواهید کرد؛ این شما هستید که باید بی‌رحمانی و بی‌نظیر عمل کنید. اسلحه دشمنان را گرفته و شلیک کنید، آن‌ها را به واسطه‌ی شمشیر خود به دو نیم تقسیم کنید یا اینکه از میان گلوله‌هایی که به سمت شما شلیک شده است، عبور کرده و جا خالی دهید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده