// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Street Fighter IV: Champion Edition برای iOS منتشر شد

بازی موبایل Street Fighter IV: Champion Edition با قیمت ۴.۹۹ دلار در اپ‌استور در دسترس قرار گرفت.

با وجود موفقیت‌های مجموعه‌ی Street Fighter روی موبایل، بازیکنان در پنج سال گذشته انتظار داشتند نسخه‌ی جدیدی از این بازی را با محتویات متنوعی روی پلتفرم موبایل مشاهده کنند. با این حال، کمپانی کپکام، سازنده و ناشر این مجموعه، علاقه‌ای برای انجام این کار از خود نشان نداده بود تا اینکه بازی موبایل Street Fighter IV: Champion Edition معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، بازی آیفون Street Fighter IV: Champion Edition در واقع نسخه‌ی ارتقا یافته و به‌روز شده‌ی نسخه‌ی قبلی خود است و با تغییرات کاربردی همراه بوده است. اولین تغییر این مجموعه اندازه صفحه بازی است که بزرگ‌تر از قبل شده و از نظر جلوه‌های بصری نیز پیشرفت کرده است. بازی موبایل Street Fighter IV: Champion Edition میزبان سه مبارز بیشتر است و گفته شده که در بروزرسانی‌های آینده، ۶ مبارز دیگر به این بازی اضافه خواهد شد و در آخر، این بازی موبایل از کنترلرهای MFi پشتیبانی می‌کند.

هم‌اکنون بازی موبایل Street Fighter IV: Champion Edition روی سیستم‌عامل iOS عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اپ استور اپل و پرداخت ۴.۹۹ دلار، این بازی مبارزه‌ای را در اختیار بگیرند.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده