// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Up the Wall

از دیوار بالا بروید و در سه مسیر از موانع جاخالی دهید تا در بازی Up the Wall مراحل را یک به یک پشت‌سر بگذارید.

تا به حال بازی‌های استودیوی کچاپ را تجربه کرده‌اید؟‌ بازی‌هایی جمع‌ وجور، اما چالشی که تک تک بازیکنان را ساعت‌ها پای نمایشگر گوشی موبایل نگه می‌دارند. استودیوی کچاپ را می‌توان استاد ساخت بازی‌هایی با طراحی ساده اما پر از چالش معرفی کرد، که هر چند بازی‌های آن رایگان هستند اما می‌توانند تا مدت‌ها بازیکنان را سرگرم کنند. امروز اما می‌خواهیم بازی جمع‌وجور دیگری را با ویژگی‌هایی هرچند به ظاهر ساده، اما شدیدا متنوع معرفی کنیم. بازی اندروید و آیفون Up the Wall از آن دست محصولاتی است که با خلاقیت توسعه‌دهنده توانسته به گزینه‌ای عالی برای اوقات فراغت تبدیل شود.

بازی شخصیت‌‌های مختلفی دارد و مرحله هر شخصیت دارای درجات سختی متفاوت و ویژگی‌های منحصر به فرد است

بازی با یک چنگک مکانیکی آغاز می‌شود، جایی که باید در زمان مناسب با ضربه زدن روی نمایشگر کاری کنید تا چنگک یکی از آیتم‌ها را بردارد. هر آیتم شخصیت‌ متفاوتی را نامزدی می‌کند و هر شخصیت دارای ویژگی‌های متفاوتی است. به عنوان مثال، در حالی که یکی از شخصیت‌ها هواپیمای کاغذی است، شخصیت دیگر یک موتور زیبا و پر سرعت را نشان می‌دهد. با برداشتن شخصیت باید در مسیری سه لاینه سعی کنید تا بدون برخورد با موانع،‌ مرحله را ۱۰۰ درصد کرده و به قول معروف به پایان برسانید. نکته‌ مهم اما به محض انتخاب دومین شخصیت آشکار می‌شود. هر یک از ۴۸ آیتمی که می‌توانید با چنگک مکانیکی بردارید، شخصیتی را نمایندگی می‌کند و هر شخصیت دارای مرحله‌ای منحصر به فرد است. منحصر به فرد از این جهت که مراحل به طور کامل با یکدیگر تفاوت دارند و بسته به آیتمی که بر می‌دارید باید مرحله‌ای متفاوت را به پایان برسانید.

طراحی بازی از همین نقطه خودنمایی می‌کنند. توسعه‌دهنده با خلاقیتی که به خرج داده است، توانسته یکی از متفاوت‌ترین بازی‌ها را منتشر کند. وارد پورتال شوید، روی آیتم قرار بگیرید یا حتی با اسب آبی به جمع کردن آیتم‌های درون مرحله بپردازید، مهم نیست که به هدف نهایی برسید یا خیر، توسعه‌دهنده توانسته شوق ادامه بازی را در بازیکن زنده نگه دارد. در هر مرحله سه الماس لوزی شکل قرار دارد که باید برای نشان دادن موفقیت خود در مرحله، هر سه الماس را جمع‌آوری کنید. این موضوع انتخاب هر شخصیت و جمع‌ کردن تمامی الماس‌ها را زیاد‌تر می‌کند. بازی گرافیک جذابی دارد و محیط کارتونی اما شلوغ Up the Wall گاهی باعث حواس پرتی و در نتیجه اشتباه بازیکن می‌شود.

یکی از نکاتی که نباید بدون اشاره به آن معرفی را به پایان رساند، صداگذاری و در حقیقت موسیقی بازی است. هر یک از وسایل نقلیه‌ را که بردارید، آهنگ بازی تغییر خواهد کرد. در نتیجه از نظر تجربه‌ی شنیداری نیز بازی آهنگ‌هایی الکترونیک و شلوغ، اما جذابی را در Up the Wall قرار داده است. دیگر در گوشی‌های موبایل، بازی‌های سبک و جمع و جور هستند که بازیکنان را به سوی خود می‌کشانند. بازی Up the Wall، یکی از محصولات با کیفیت است و اگر به دنبال تجربه‌ای لذت بخش هستید، شاید Up the Wall بتواند شما را راضی کند. در غیر این صورت بهتر است تا با سر زدن به بخش معرفی بازی موبایل زومجی، نگاهی را به انبوه بازی‌های معرفی شده در زومجی بی‌اندازید.

دانلود بازی Up the Wall


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده