نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

کریستوفر نولان از شهرت هری استایلز متعجب شده بود

کارگردان فیلم مورد انتظار Dunkirk (دانکرک)، از شهرت هری استایلز، بازیگر جوان این فیلم، بسیار متعجب شده بود.

فیلم بعدی کریستوفر نولان، کارگردان مطرح بریتانیایی، درام جنگی Dunkirk (دانکرک) خواهد بود که تنها چند روزی به اکران آن باقی مانده است و به نظر در این زمان کوتاه کریستوفر نولان بدش نمی‌آید با مصاحبه‌های متعدد نام این فیلم را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیاندازد. کریستوفر نولان در مصاحبه‌ی اخیر خود با اشاره به بازیگر جوان فیلم، هری استایلز، گفت که از میزان شهرت وی چندان آگاهی نداشت و نمی‌دانست خواننده‌ی گروه پاپ وان دایرکشن (One Direction) تا این اندازه در میان قشر نوجوان طرفدار دارد. البته وی گفت کمی راجع به شهرت این جوان از دختر خود شنیده بود. صحبت‌های نولان را با سایت اینترتینمنت ویکلی در مورد هری استایلز می‌خوانیم:

نمی‌دانستم این پسر تا این اندازه مشهور است. البته دخترم و دیگر فرزندانم تا حدی درباره‌ی شهرت او با من صحبت کرده بودند، ولی به ذهنم نیز خطور نمی‌کرد که تا این اندازه شهرت دارد! حقیقتش این است که من او را به خاطر بازی فوق‌العاده‌اش انتخاب کردم و در واقع تلاش خودش بود که توانست این نقش را بگیرد.   

هری استایلز ۲۳ ساله در فیلم Dunkirk نقش یک سرباز را ایفا خواهد کرد. داستان فیلم نیز در مورد اتفاق معروف دانکرک است که حدود چهارصد هزار سرباز بریتانیایی در نزدیکی مرز فرانسه مورد محاصره‌ی نیروهای آلمانی قرار گرفتند. هری استایلز نیز در مصاحبه با این سایت در مورد تجربه‌ی کاری خود چنین گفت: 

کاملاً تحت تأثیر محیط قرار گرفته بودم. تازه آنجا بود که فهمیدم در چه محیط عظیمی فیلم‌برداری صورت می‌گیرد. فکر می‌کنم هر آنچه در مورد صحنه‌های عظیم فیلم‌برداری شنیده‌اید و می‌توانید تصور کنید در برابر صحنه‌های این فیلم کوچک است. قایق‌ها، هواپیماهای جنگی، سیاهی‌لشگرها... واقعاً غیرقابل باور بود.

تاریخ اکران آخرین ساخته‌ی کریستوفر نولان ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ماه ۱۳۹۶) خواهد بود. در این فیلم بازیگرانی همچون تام هاردی، مارک رایلنس، هری استایلز، کنت برانا، کیلین مورفی و جیمز دارسی ایفای نقش کرده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده