نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال انیمیشنی BoJack Horseman اعلام شد

شبکه استریم نت فلیکس تاریخ انتشار فصل چهارم سریال انیمیشنی بوجک هورسمن (BoJack Horseman) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس تاریخ انتشار فصل چهارم سریال BoJack Horseman را تایید و اعلام کرد. فصل چهارم این سریال انیمیشنی قرار است در تاریخ ۸ سپتامبر امسال (۱۷ شهریور) منتشر شود. علاوه بر اعلام تاریخ انتشار، صفحه رسمی این سریال در توییتر، اولین تصویر رسمی فصل چهارم سریال BoJack Horseman را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Bojack Horseman

سریال BoJack Horseman داستان اسبی انسان‌نما به نام بوجک هورسمن را روایت می‌کند که در گذشته ستاره برنامه سیتکام محبوبی به نام Horsin' Around بوده است، اما هجده سال پس از کنسل شدن سریال را به بطالت و بیهودگی گذرانده است. به دنبال انتشار فصل سوم این سریال در جولای سال گذشته، سریال BoJack Horseman برای فصل چهارم تمدید شد. سه فصل اول این سریال انیمیشنی در ۱۲ قسمت تولید و منتشر شده‌اند و انتظار می‌رود که فصل چهارم این سریال نیز دارای ۱۲ قسمت باشد.

با این حال، نت‌فلیکس هنوز جزئیات بیشتری از فصل چهارم سریال BoJack Horseman منتشر نکرده است. ویل آرنت در نقش بوجک هورسمن، ایمی سداریس در نقش شاهزاده کارولین، الیسون بری در نقش دایان نگوین، پل اف. تامپکینز در نقش آقای کره بادام زمینی و آرون پال در نقش تاد چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در سریال BoJack Horseman حضور دارند و به صداپیشگی می‌پردازند و قرار است در فصل چهارم این سریال نیز حضور داشته باشند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده