// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

تریلر گیم پلی بازی Wild West Online

تریلری از بازی Wild West Online که در سبک و سیاق بازی Red Dead Redemption طراحی شده است، منتشر شد.

اردیبهشت‌ماه گذشته تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به نظر اسکرین شاتی از محیط بازی Red Dead Redemption 2 بود؛ اما پس از مدتی مشخص شد که این عکس متعلق به بازی Wild West Online است که در سبک MMO طراحی شده و برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در حال توسعه است.

حال در جدیدترین اخبار بازی استودیو 612 گیمز (612Games) تریلری از پروژه جدید خود منتشر کرده که گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد. در این ویدیو می‌توانیم به محیط‌های بازی نگاهی بیندازیم و از فعالیت‌هایی که بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد باخبر شویم. همچنین صحنه‌هایی از درگیری‌ها را نیز در این تریلر مشاهده می‌کنیم.

به نقل از سازندگان، Wild West Online یک بازی جهان‌باز و چندنفره است که بازیکنان را در دنیای غرب وحشی رها می‌کند. در این بازی، کاربران می‌توانند در نقش قهرمان یا قانون‌شکن حضور پیدا کنند. در Wild West Online کاربران در دنیایی بزرگ به جستجو و جمع‌آوری منابع می‌پردازند. همچنین به گفته سازندگان، این بازی محتوایی همچون مبارزات بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) و بازیکن در مقابل محیط (PvE) را در خود جای داده است.

بازی Wild West Online

همان‌طور که در بالا اشاره شد، کاربران می‌توانند نقش خود را در بازی مشخص کنند. شما می‌توانید به عنوان یک مامور قانون در بازی حضور پیدا کنید و بازیکنانی را که برخلاف قانون عمل می‌کنند، نابود کنید یا اینکه جایزه‌ای را برای سر آنها در نظر بگیرید. اگر از محتوای «خوب و بد» لذت نمی‌برید سازندگان محتوای دیگری را نیز در دسترس قرار داده‌اند که به شما اجازه می‌دهد در نقش کشاورز یا معدنچی در این بازی حضور پیدا کنید، یا اینکه می‌توانید در دنیای بزرگ این بازی سفر خود را آغاز کنید؛ جایی که شهر‌های بزرگ، مخفی‌گاه‌های جنایتکاران، مزارع، ایستگاه‌های قطار و مکان‌های ناشناخته را در خود جای داده است.

در مورد محتویات PvP، سازندگان گفته‌اند که دنیای این بازی «غرب وحشی» است و از این‌رو شاید شما در شهر خود احساس امنیت کنید، اما در بیرون از شهر خطرات زیادی انتظار شما را می‌کشد. به گفته سازندگان، پس از اینکه در بازی بمیرید تنها چیزی که از دست خواهید داد «آیتم‌های ماموریت» شما خواهد بود. ضمنا این بازی بخش PvE‌‌ را در خود جای داده است که به کاربران اجازه می‌دهد تیمی هشت نفره را تشکیل دهند. در انتها سازندگان به سیستم ساخت آیتم‌ها نیز اشاره‌ای کردند.

ضمن انتشار تریلر جدید، سازندگان اعلام کردند که کاربران هم‌اکنون می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی، نسخه آلفا و بتای محدود این بازی را پیش‌سفارش کنند. با ثبت‌نام در نسخه آلفا و بتای این بازی، امکانی که تا تاریخ ۲۹ تیرماه (۲۰ جولای) در دسترس است، می‌توانید از آیتم‌های ظاهری ویژه‌ای در بازی برخوردار شوید.

بازی Wild West Online هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در حال توسعه است. بازی در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و هنوز اشاره‌ای به قیمت آن نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده