// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Thimbleweed Park برای پلی استیشن 4 تایید شد

ران گیلبرت با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی ماجراجویی Thimbleweed Park به‌زودی برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

هفته گذشته ران گیلبرت، سازنده بازی Maniac Mansion، اعلام کرد که آخرین پروژه اشاره‌وکلیک و ماجرایی خود یعنی بازی Thimbleweed Park به نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کند و با انتشار ویدیویی خود را در حال بازی کردن این بازی روی سوییچ نشان داد. حال بر طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ گیلبرت اعلام کرد که این بازی در تابستان سال جاری به کنسول پلی‌استیشن 4 نیز راه می‌یابد.

گیلبرت در وب‌لاگ پی‌استیشن تایید کرد که این بازی ماجراجویی و پیکسلی در تاریخ ۳۱ مرداد ماه (۲۲ آگوست) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. او در این باره نوشت:

پس از اینکه این بازی در فروردین ماه منتشر شد، کاربران از ما شروع به پرسیدن سوال‌ها کردند که این بازی چه زمانی برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. ما خیلی خوشحال هستیم که هیجان کاربران را در مورد سبک‌های قدیمی می‌بینیم و خوشنود هستیم که می‌توانیم به‌زودی این بازی را برای کاربران پلی‌استیشن 4 نیز به ارمغان بیاوریم.

بازی Thimbleweed Park اوایل سال جاری برای ایکس‌باکس وان و  رایانه‌های شخص ویندوزی منتشر شد. این بازی از طریق کمپین جمع‌آوری بودجه کیک‌استارتر توسعه خود را آغاز کرد. داستان این بازی از جایی شروع می‌شود که مامور رِی و ریز برای بازرسی پرونده قتلی به شهری دیگر سفر می‌کنند اما آنها با وقایع دیگری روبرو می‌شوند که آنها را غرق در مسئله‌ای دیگر می‌کند. به گفته سازندگان این بازی از دو سریال The X-Files و Twin Peaks الهام گرفته است و ۵ کاراکتر را در خود جای داده است که در حین سفر خود می‌توانید از تمامی آنها استفاده کنید و بازی خود را پیش ببرید.

گیلبرت هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی را برای کنسول سوییچ مشخص نکرده است. این بازی همچنین در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای دستگاه‌های موبایل نیز منتشر خواهد شد. این بازی توانست در بررسی زومجی نمره خوب ۸.۵ را از آن خود کند در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Thimbleweed Park را مطالعه کنید.

از طرفی سازندگان تریلر جدیدی نیز به مناسبت مشخص شدن تاریخ عرضه این بازی روی پلی‌استیشن 4، منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.ر

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده