// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Metal Slug 2 برای نینتندو سوییچ عرضه شد

بازی Metal Slug 2 برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد.

از زمان عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ تا به امروز، بازی‌های مستقل و قدیمی مختلفی برای این کنسول تایید و روانه بازار شده‌اند؛ بازی‌هایی که هرکدام یادآور خاطرات قدیم مخاطبان هستند. ظاهرا نینتندو قصد دارد همچنان به کار خود ادامه دهد و بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز بیشتری را روانه‌ی بازار کند.

یکی از این‌ بازی‌های قدیمی که قطعا اکثر مخاطبان با آن خاطره دارند، بازی Metal Slug است که تا به امروز نسخه‌های متفاوت این مجموعه برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌ی دوم این مجموعه برای نینتندو سوییچ عرضه شده است. اخیرا سایت گیم‌اسپات یک ویدیوی استریم‌شده منتشر کرده است که در جریان آن بازی Metal Slug 2 روی نینتندو سوییچ اجرا شده و دو مجری برنامه به بازی کردن می‌پردازند.

شما در طول روند بازی خود می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات بازی، درجه سختی را تغییر دهید یا تغییراتی روی صفحه‌نمایش اعمال کنید. از طرفی هر چهار شخصیت دنیای Metal Slug 2 نیز در این نسخه حضور دارند.

علاقه‌مندان به خرید بازی Metal Slug 2 می‌توانند با مراجعه به فروشگاه Eshop کنسول خود و پرداخت ۸ دلار این بازی زیبا را خریداری کنند. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ تا چه اندازه با این بازی خاطره دارید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده