// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

جزئیات بتای عمومی بازی Star Wars Battlefront II منتشر شد

الکترونیک آرتز جزئیات بتای عمومی بازی Star Wars Battlefront II را منتشر کرد.

کمپانی الکترونیک آرتز در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که بتای عمومی بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۱۴ مهر (۶ اکتبر) آغاز شده و تا تاریخ ۱۷ مهر (۹ اکتبر) ادامه خواهد داشت. همچنین گفته شده است که پیش‌خرید کنندگان بازی، می‌توانند دو روز زودتر به بتای عمومی دسترسی داشته باشند.

الکترونیک آرتز در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن نوشته است که بازیکنان بتای عمومی می‌توانند به تجربه‌ی حالت Galactic Assault در نقشه Naboo بپردازند. در این حالت بازیکنان در دو تیم ۴۰ نفره در خیابان‌های Theed به مبارزه کردن خواهند پرداخت و حال، شما می‌توانید جزء ارتش Separatistها باشید یا در نقش Republicها به ایفای نقش بپردازید.

همچنین در ادامه گفته شده است که چهار کلاس به نام‌های Assault، Heavy، Officer و Specialist برای بازی در نظر گرفته شده است که با توجه به سلیقه‌ی خود، می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. از طرفی در بتای عمومی بازی Star Wars Battlefront II، به قهرمان‌های جنگ ستارگان و وسایل نقلیه‌های مختلف نیز دسترسی خواهید داشت.

جدا از این موارد، بتای عمومی این بازی میزبان حالت جدید Starfighter Assault نیز خواهد بود که الکترونیک آرتز اطلاعات خاصی از این حالت منتشر نکرده است. فقط گفته شده است که در این حالت به نبرد در محیط‌های سه‌گانه‌ی اصلی خواهید پرداخت و سفینه‌های فضایی بزرگی را کنترل خواهید کرد. الکترونیک آرتز در ادامه‌ی صحبت‌های خود اعلام کرده که در نمایشگاه گیمزکام سال جاری که در ماه آگوست برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از این حالت چند نفره در دسترس قرار می‌گیرد.

از دیگر اخبار حول Star Wars Battlefront II می‌توان به لیست قهرمان‌های بازی اشاره کرد. ظاهرا دنیای بازی شامل ۱۶ قهرمان مختلف می‌شود. بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده