// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

سرویس Jump برای بازی های مستقل معرفی شد

سرویسی به نام Jump معرفی شد که با پرداخت اشتراک ماهیانه، اجازه دسترسی به بازی‌های مستقل زیادی به بازیکنان خواهد داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سرویس جدیدی به نام Jump معرفی شد که بازیکنان از طریق دانلود برنامه Jump می‌توانند به یک آرشیو از بازی‌های ویدیویی دسترسی داشته باشند.

نحوه کارکرد این برنامه شبیه به برنامه اسپاتیفای است. به عبارتی بازیکنان به صورت آنلاین به یک آرشیو از بازی‌ های مستقل دسترسی خواهند داشت که تا به حال از سوی مراجع مختلف مورد تمجید قرار گرفته‌اند. حال زمانی که شما اشتراک سرویس Jump را در اختیار بگیرید، می‌توانید به صورت نامحدود به این آرشیو بازی‌های مستقل دسترسی داشته باشید.

اجرای بازی و بارگذاری آن روی دستگاه نیز بستگی به اینترنت شما و حجم بازی دارد ولی تقریبا یک دقیقه طول می‌کشد تا هر بازی اجرا شده و بتوانید آن را تجربه کنید. سرویس Jump در پایان تابستان امسال روی ویندوز، لینوکس و مک عرضه خواهد شد و در ابتدای کار ۶۰ بازی مستقل را در اختیار دارد. البته تیم سازنده اعلام کرده است که باگذر زمان تعداد بازی‌ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد و توسعه‌دهندگان می‌توانند با مراجعه به بخش مربوطه در وبسایت جامپ، بازی‌های خود را ثبت کرده تا بررسی‌ شوند.

در آخر گفته شده است که بتای این سرویس از تاریخ ۱۹ تیر (۱۰ جولای) شروع شده و تا تاریخ دو مرداد (۲۴ جولای) ادامه خواهد داشت و از همین حالا می‌توانید آن را دانلود کنید. پس از عرضه، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار عضو این سرویس شوند. همچنین برای عضویت در بتای برنامه جامپ می‌توانید به وب‌سایت رسمی جامپ مراجعه کرده و ثبت نام کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده