// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

فیلم Spider-Man: Homecoming در جایگاه نخست گیشه اما همچنان پس از مرد عنکبوتی 3

فیلم Spider-Man: Homecoming موفق شده تا در جایگاه نخست باکس‌آفیس این هفته قرار بگیرد.

اکران فیلم Spider-Man: Homecoming آغاز شده و اگرچه این فیلم نتوانست رکورد فیلم‌های قبلی این سری را بشکند اما باید گفت شروع بسیار خوبی را تجربه کرده است. بر اساس اعلام اینترتینمنت ویکلی، فیلم مورد اشاره موفق شده در هفته‌ی اول اکران ۱۱۷ میلیون دلار در آمریکا فروش داشته باشد؛ این رقم با آن‌چه قبلا پیش‌بینی شده بود همخوانی دارد اما همچنان پایین‌تر از فروش ۱۵۱ میلیون دلاری مرد عنکبوتی ۳ در سال ۲۰۰۷ است.

حضور به عنوان شخصیت مرد عنکبوتی در یک فیلم مستقل برای تام‌هالند یک اتفاق بزرگ محسوب می‌شود. البته وی پیش از این در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ‌های داخلی نیز حضور کوتاهی را تجربه کرده است. افتتاحیه‌ی Homecoming باعث شده تا این فیلم از این نظر بالاتر از فیلم‌هایی چون مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ (۹۱.۶ میلیون دلار)، واندر وومن (۱۰۳ میلیون دلار)، لوگان (۸۸ میلیون دلار) و دکتر استرنج (۸۵ میلیون دلار) قرار گیرد.

افزون بر این، Spider-Man: Homecoming در بازارهای خارجی فروشی ۱۴۰ میلیون دلاری را تجربه کرده و در نتیجه درآمد جهانی این فیلم فقط در طی یک هفته به ۲۵۷ میلیون‌ رسیده است.

در فیلم مورد بحث ستاره‌های دیگری چون مایکل کیتون به عنوان شخصیت منفی و رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی هم حضور دارند. رندولف رامزی از گیم‌اسپات در نقد خود گفته: «در Spider-Man: Homecoming همه چیز درباره‌ی این شخصیت محبوب دنیای مارول، درست است.»

Despicable Me 3 با ۳۴ میلیون دلار فروش، Baby Driver با ۱۲.۷ میلیون دلار فروش، Wonder Woman با ۱۰.۱ میلیون دلار فروش و Transformers: The Last Knight با ۶.۳ میلیون دلار فروش پنج فیلم برتر باکس‌ آفیس این هفته‌ی آمریکا بودند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده