نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

لغو بسته الحاقی داستانی بازی Mass Effect: Andromeda توسط بایوور تکذیب شد

بایوور تاکید کرد هیچ یک از بسته‌های الحاقی داستانی بازی Mass Effect: Andromeda لغو نشده‌اند.

اخیرا شایعاتی مبنی بر لغو شدن بسته الحاقی داستانی که استودیو بایوور برای بازی Mass Effect: Andromeda در نظر گرفته بود، به گوش می‌رسید. آغاز این شایعات به پیامی در فیسبوک مربوط می‌شود که توسط کمپانی استرالیایی به نام Sinclair Networks منتشر شده بود و کمپانی ادعا کرده بود توسط بایوور استخدام شده تا روی سه بسته الحاقی برای بازی Mass Effect: Andromeda کار کند، اما ساخت این پروژه‌ها لغو شده است. این پیام به سرعت پاک شد، اما مانند همیشه افرادی موفق شدند پیش از حذف پیام، آن را ذخیره کنند. بایوور امروز در تازه‌ترین اخبار بازی نسبت به این شایعه واکنش نشان داده است.

فرناندو ملو، تولیدکننده بازی Mass Effect: Andromeda امروز با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد بایوور بسته‌های الحاقی را خودش می‌سازد و سپس گفت که اصلا کمپانی به نام Sinclair Networks وجود خارجی ندارد:

در حالی‌که هنوز نمی‌توانیم در مورد آینده صحبت کنیم، می‌توانم با قاطعیت بگوییم که بروزرسانی و بسته‌های الحاقی بازی‌هایمان توسط خودمان ساخته می‌شود و برای اینکار شرکت‌های را جعلی استخدام نمی‌کنیم.

هنگامی که کاربران نسبت به سکوت بایوور پیرامون موضوع بسته‌های الحاقی واکنش نشان دادند و آن را مشکوک خواندند، ملو پاسخ داد:

اینترنت همینه که هست. بنابراین این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که مواردی وجود دارد که در زمان‌های مختلف به عنوان یک شرکت سهامی عام یا می‌توانیم در موردشان صحبت کنیم یا نمی‌توانیم.

مایکل گمبل، تولیدکننده سری Mass Effect هم به پشتیبانی از صحبت‌های همکار خود پرداخته و گفته هرگز نام Sinclair Networks به گوشش نخورده است.

اوایل این ماه بود که جدیدترین آپدیت بازی Mass Effect: Andromeda عرضه شده و بهبودهای جدیدی در بخش ساخت شخصیت بازی پیاده‌سازی کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده