نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

ماجرای نیمروز ۱۳ تیر به شبکه نمایش خانگی می‌آید

طبق اخبار سینمای ایران، فیلم موفق ماجرای نیمروز قرار است ۱۳ تیر وارد شبکه نمایش خانگی شود.

ماجرای نیمروز یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ایرانی چند وقت اخیر به حساب می‌آید. این فیلم که دومین ساخته محمدحسین مهدویان است، در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت پنج سیمرغ بلورین شد و مردم هم آن را به عنوان بهترین فیلم این رویداد معرفی کردند. از مدت‌ها پیش اخباری مبنی بر عرضه این فیلم در شبکه نمایش خانگی منتشر شده بود و حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، اعلام شده که ماجرای نیمروز قرار است ۱۳ تیر وارد شبکه نمایش خانگی شود. 

مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی از جمله بازیگران فیلم ماجرای نیمروز هستند و فیلم‌نامه آن را نیز محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته‌اند. 

برای آشنایی بیش‌تر با این فیلم می‌توانید نقد ماجرای نیمروز را در زومجی بخوانید. محسن ظهرابی در بخشی از نقد خود نوشته است:

مهدویان فیلمساز آینده‌داری است. او تکنیک سینما را به خوبی می‌شناسد. تسلط خوبی بر میزانسن دارد و با اعتقادش فیلم‌ می‌سازد. تاریخ را خوب بلد است و با تحقیق سراغ داستان‌های حساس می‌رود. پیش از این، نمونه بسیار بدی درباره موضوع مجاهدین خلق در سال گذشته بر پرده سینما رفت (سیانور ساخته بهروز شعیبی) که همه را ناامید کرد. اما مهدویان فرم شخصی خودش را پیدا کرده است و فیلم موفقی ساخته. باید دید اگر او تصمیم بگیرد درباره امروز ایران فیلم بسازد سراغ چه موضوعی خواهد رفت و از چه زاویه‌ای به آن نگاه خواهد کرد.  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده