نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen با محوریت شخصیت The Reaper

جدیدترین تریلر معرفی شخصیت‌های بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen با محوریت شخصیت The Reaper به نمایش درآمد.

در جریان نمایشگاه E3 2017، استودیو فیرکسیس و کمپانی توکی از اولین بسته الحاقی بازی XCOM 2 رونمایی کردند. این بسته War of the Chosen نام دارد و گفته شده که با بزرگ‌ترین بسته الحاقی سری XCOM طرف هستیم. اندازه این محتوا دو برابر بسته‌های الحاقی گذشته است. هفته پیش بود که استودیو Firaxis یک تریلر با محوریت دشمنی جدید به نام The Assassin منتشر کرد و امروز با انتشار تریلر دیگری، به معرفی شخصیت The Reaper پرداخته است.

در این تریلر معرفی شخصیت، می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به یکی از نیروهای خودی به نام The Reaper بیندازیم. طبق اطلاعات موجود در تریلر، این واحد جدید از یک حالت مخفی‌کاری تازه به نام Shadow Concealment استفاده می‌کند. این واحد می‌تواند با استفاده از Shadow Concealment پس از حمله، در حالت مخفی باقی بماند. واحد The Reaper به سلاح‌های دورزن قدرتمند و مین‌های کلیمور مجهز است که در صورت استفاده از کلیمور، هر سربازی که از روی مین رد شود، منفجر خواهد شد.

بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen سه جناح جدید به نام‌های The Reapers ،Skirmishers و Templars به بازی اضافه می‌کند. هر جناح جدید به مهارت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مجهز است. هر یک از این جناح‌ها کلاس‌های سرباز جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند که می‌توان در نبردها از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر جناح‌های جدید، این بسته الحاقی شامل محیط جدید و ماموریت‌های تازه هم خواهد بود.

بازی XCOM 2 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. بسته الحاقی War of the Chosen در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر شخصیت The Reaper را مشاهده کنید.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده