نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال حضور ماهرشالا علی در فصل سوم سریال True Detective

هالیوود ریپورتر امروز در گزارشی خبر از احتمال حضور بازیگر فیلم Moonlight (مهتاب) در فصل سوم مجموعه‌ی تلویزیونی True Detective داد.

با وجود اینکه هنوز به صورت رسمی خبر ساخت فصل سوم مجموعه‌ی تلویزیونی درام، جنایی، رازآلود و نئو نوآر True Detective (کارآگاه حقیقی) اعلام نشده است و شبکه‌ی HBO هم چراغ سبزی برای ساخت دنباله‌ی این مجموعه نشان نداده است، ولی امروز خبردار شدیم سایت هالیوود ریپورتر در گزارشی از این مجموعه‌ی تلویزیونی، نام بازیگر برنده‌ی اسکار امسال، ماهرشالا علی را برای بازی در نقش شخصیت اصلی فصل سوم این مجموعه‌ی تلویزیونی لیست کرده است. ماهرشالا علی در هشتادونهمین دوره‌ی جوایز اسکار برای ایفای نقش در فیلم Moonlight، به کارگردانی بری جنکینز، برنده‌ی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. بینندگان سریال‌های تلویزیونی، نقش‌آفرینی ماهرشالا علی در مجموعه‌ی تلویزیونی پرطرفدار House of Cards (خانه پوشالی) را به خاطر دارند. از دیگر فیلم‌های وی می‌توان به Predators (غارتگران)، محصول ۲۰۱۳، The Place Beyond the Pines (مکانی آن سوی کاج‌ها)، محصول ۲۰۱۲، The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، محصول ۲۰۰۸ به کارگردانی دیوید فینچر اشاره کرد. ماهرشالا علی سابقه‌ی بازی در مجموعه‌ی تلویزیونی 4400 را نیز کارنامه‌ی خود دارد و از طرفی شبکه‌ی HBO نیز پیش از این سابقه‌ی همکاری با وی را داشته و در مجموعه‌ی تلویزیونی Treme شاهد نقش‌آفرینی او در نقش شخصیت آنتونی کینگ بودیم.

True-Detective

پیش از این در خبرها اعلام شده بود که قرار است نویسندگی دو قسمت از فصل سوم مجموعه‌ی تلویزیونی True Detective بر عهده‌ی نیک پیزولاتو باشد. نیک پیزولاتو خالق مجموعه‌ی True Detective است؛ وی این اثر را به شبکه‌ی HBO فروخت و سپس به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی این مجموعه‌ی تلویزیونی با شبکه‌ HBO به همکاری پرداخت. نزدیک به دو سال می‌شود که بینندگان بی‌صبرانه منتظر ساخت فصلی جدید از سریال True Detective هستند. دیوید سانفورد میلچ، نویسنده‌ی سریال NYPD Blue (با همکاری استیون بوچکو) و سریال وسترن -درام Deadwood (ددوود)، از دیگر گزینه‌های احتمالی نویسندگی فصل جدید True Detective است.        

فصل اول مجموعه‌ی تلویزیونی True Detective ماه ژانویه ۲۰۱۴ بر روی آنتن رفت که شامل هشت قسمت می‌شد. این فصل با تحسین منتقدان روبرو شد و حتی مجله‌ی آتلانتیک از آن به عنوان بهترین مجموعه‌ی تلویزیونی یاد کرد و سایت متاکریتیک نیز به آن لقب «تحسین جهانی» را داد. در فصل اول این مجموعه‌ی تلویزیونی بازیگرانی چون متیو مک کانهی، وودی هارلسون، میشل موناهن و مایکل پاتس به ایفای نقش پرداختند. فصل دوم هم ماه ژوئن ۲۰۱۵ بر روی آنتن رفت و این فصل هم شامل هشت قسمت می‌شد. با اینکه در مجموع این فصل هم رضایت نسبی طرفداران و منتقدان را به دست آورد، ولی نسبت به فصل اول چندان موفق نبود. در این فصل بازیگرانی همچون کالین فارل، ریچل مک‌آدامز، تیلور کیچ، کلی رایلی و وینس وان ایفای نقش کردند. متیو مک‌کانهی، ستاره‌ی فصل اول این مجموعه، چندی پیش برای حضور در فصل سوم و بازی در نقش همان کارآگاه راستین اسپنسر درون‌گرا، تنها و البته دوست‌داشتنی فصل اول، اعلام آمادگی کرد.

True-Detective-First-Season

نیک پیزولاتو تا سال ۲۰۱۸ با شبکه‌ی HBO قرار دارد و در حال حاضر نیز در حال کار بر روی مجموعه‌ی تلویزیونی Perry Mason با بازی رابرت داونی جونیور است. از طرفی ماهرشالا علی نیز درگیر فیلم علمی-تخیلی رابرت رودریگز با عنوان Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) است و بعید است به این زودی‌ ساخت فصل سوم مجموعه‌ی تلویزیونی True Detective کلید بخورد.         

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده