// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

شاون لیدن: امسال سال خوبی برای استودیوهای ژاپنی است

شاون لیدن در جدیدترین گفت‌وگوی خود با مجله فامیتسو، در مورد استودیوهای ژاپنی سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شاون لیدن، مدیر شعبه‌ی آمریکا بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، در جدیدترین گفت‌وگوی خود با مجله ژاپنی فامیتسو، در مورد استودیوهای ژاپنی سخن گفته است.

در ابتدا وی از بازخوردهای خوب مخاطبان در مورد کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2017 سخن گفت. وی در جریان کنفرانس سونی تنها چهار دقیقه صحبت کرد و در مصاحبه‌اش در رابطه با این موضوع به شوخی اعلام کرد که زمانی که کمتر سخن می‌گوید، جمعیت حاضر از وی راضی‌اند؛ زیرا فقط بازی نمایش داده می‌شود. در ادامه از لیدن در مورد استودیوهای ژاپنی سونی پرسیده شد و او گفت که امسال سال خوبی برای استودیوهای ژاپنی سونی است و برای نمونه به بازی Everybody's Golf و بازی Gran Turismo Sport اشاره کرد.

وظیفه تمامی استودیوها ساخت بازی‌هایی است که بتوانند جمعیت جهانی گیمرها را به خود جذب کنند. با این‌ حال، استودیوهای ژاپنی هنوز به این مورد نیاز دارند که بازی‌های مناسب با بازار ژاپن را توسعه دهند. بازی Everybody's Golf از محبوبیت بالایی در ژاپن برخوردار است و خیلی از مخاطبان منتظر عرضه این بازی روی پلی‌استیشن 4 هستند. همچنین بسیاری از هواداران، بی‌صبرانه منتظر بازی Gran Turismo Sport هستند.

بازی Everybody's Golf در تاریخ هفت شهریور (۲۹ آگوست) و بازی Gran Turismo Sport در پاییز امسال عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده