// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۷

دانلود استریم نینتندو در E3 2017

نینتندو کنفرانس خود در E3 2017 را در قالب یک لایو استریم پخش کرد و در این مطلب می‌توانید ویدیو این مراسم را دانلود کنید.

نینتندو چند سالی است که دیگر به شکل سنتی، کنفرانسی در نمایشگاه‌های E3 برگزار نمی‌کند. در عوض این شرکت یک سری لایو استریم برای این رویداد آماده می‌کند. مراسم سال گذشته که بخش اعظمی از آن را گیم پلی بازی پوکمون تشکل می‌داد، به معنای واقعی کلمه خسته‌کننده و حوصله‌سربر بود. به همین دلیل هم خیلی‌ها انتظار نداشتند که نینتندو در مراسم امسال هم بتواند برنامه خیلی خوبی ارائه کند؛ مخصوصا که مدت زمان برنامه این شرکت تنها ۳۰ دقیقه اعلام شده بود. با این حال نینتندو در همین زمان اندک، توانست یک برنامه جذاب را برای طرفدارانش در نمایشگاه E3 2017 تدارک ببیند. در این برنامه نینتندو ویدیو گیم‌پلی بازی‌های جدیدی از جمله Kirby و Yoshi را نمایش داد و علاوه بر آن، جزییات بیش‌تری از دو بسته الحاقی جدید‌ترین نسخه از سری زلدا ارائه کرد. تایید ساخته شدن یک بازی نقش‌آفرینی از سری پوکمون و همچنین بازی Metroid 4، از دیگر اتفاقات مهم مراسم بودند.

همچنین نینتندو در پایان نیز تاریخ انتشار دقیق بازی Super Mario Odyssey را برای نینتندو سوییچ اعلام کرد تا مراسمش را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند. در صورتی که موفق به تماشای زنده مراسم نینتندو نشده‌اید، می‌توانید آن را در ادامه در کیفیت‌های مختلف دانلود کنید:

Nintendo E3 2017 Live Stream

دانلود کنفرانس با رزولوشن 480P | دانلود کنفرانس با رزولوشن HD

دانلود کنفرانس با رزولوشن Full HD


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده