نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

تریلر داستانی بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

استودیو Monolith Productions و بخش سرگرمی براداران وارنر جدیدترین تریلر داستانی بازی Middle-earth: Shadow of War را منتشر کردند.

استودیو Monolith Productions و بخش سرگرمی براداران وارنر که به ترتیب سازنده و ناشر بازی Middle-earth: Shadow of War هستند، امروز جدیدترین تریلر داستانی این بازی نقش آفرینی بسیار موردانتظار را منتشر کردند.

به عنوان یک تریلر داستانی، جدیدترین تریلر بازی Middle-earth: Shadow of War به نمایش بخش داستانی بازی پرداخته و تالیون و سلبریمبور را نشان می‌دهد که در تلاش هستند با استفاده از قدرت حلقه جدید، به جمع آوری یک ارتش پرداخته و با دشمنان خود که شامل سارون و نزگول هستند، مبارزه کنند. در این تریلر همچنین شاهد تعداد نسبتا فراوانی شخصیت مثبت و منفی هستیم و با هیولاهایی ملاقات می‌کنیم که ارباب روشنایی در جریان بازی با آن‌ها مبارزه خواهد کرد.

وقایع بازی Middle-earth: Shadow of War بین ماجراهای هابیت و ارباب حلقه ها به وقوع می‌پیوندد. این بازی یک بازی نقش آفرینی اکشن و جهان‌باز است که روایت نسخه ابتدایی یعنی بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor را ادامه می‌دهد؛ بازی که یکی از آثار محبوب سال ۲۰۱۴ میان منتقدان و بازیکنان محسوب می‌شود.

بازی Middle-earth: Shadow of War پس از یک تاخیر چند ماهه، قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پروژه اسکورپیو و پلی‌استیشن 4 پرو عرضه شود.

بازی به جز نسخه استاندارد، به سه نسخه مختلف مجهز خواهد بود که یکی از آن‌ها ۳۰۰ دلار قیمت دارد و در آینده بسته الحاقی جدید هم خواهد داشت. در صورتی‌که قصد پیش خرید بازی را در هر پلتفرمی داشته باشید، بسته Legendary Champions War Party و سلاح حماسی و انحصاری Sword of Dominion را دریافت خواهید کرد. در صورتی‌که خواهان دریافت اطلاعات بیشتری از بازی هستید، مصاحبه با سازندگان بازی را از دست ندهید. در پایان می‌توانید تریلر داستانی بازی Middle-earth: Shadow of War را مشاهده کنید:

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده