نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

تایید حضور دو شخصیت Wonder Woman در فیلم Justice League

دو شخصیت مهم فیلم Wonder Woman در فیلم لیگ عدالت (Justice League) حضور خواهند داشت.

از جمعه هفته گذشته اکران جهانی فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman) آغاز شد و علاوه بر جلب نظر منتقدان، این فیلم توانست عملکرد بسیار درخشانی را نیز در گیشه داشته باشد. با این حال، مدت زمان زیادی از این فیلم به جزیره تمیسکیرا اختصاص داده نشده بود و برخی از طرفداران این فیلم دوست داشتند که دوباره این جزیره را در فیلم‌های آینده دی سی مشاهده کنند. حال به نظر می‌رسد که بخش کوتاهی از فیلم Justice League در تمیسکیرا جریان خواهد داشت و دوباره ملکه هیپولیتا و خواهرش ژنرال آنتیوپ را ملاقات خواهیم کرد. 

پیش از این در اولین تریلر فیلم Justice League شاهد حضور جنگجویان آمازونی بودیم، اما حال کانی نیلسن، بازیگر نقش ملکه هیپولیتا و رابین رایت، بازیگر نقش ژنرال آنتیوپ، حضور خود را در این فیلم رسما تایید کرده‌اند. حضور این دو بازیگر که پیش از این برای بازی در فیلم Wonder Woman تحسین شده بودند، در فیلم Justice League تایید نشده بود. نیلسن به لس آنجلس تایمز گفت:

من و رایت در فیلم Justice League نیز حضور داریم و بازی کرده‌ایم. خواهرها قرار است حضور بسیار جالب و جذابی را در این فیلم داشته باشند، اما چیز بیشتری نمی‌توانم اکنون بگویم.

Wonder Woman

رایت در ادامه صحبت نیلسن قطع و اضافه کرد:

و همچنان داستان‌های بیشتری از گذشته وجود دارد که شما باید آن را بدانید.

این واضح و روشن است که در گذشته ارتش آمازونی‌ها با ارتش دارکساید و استپن‌ولف جنگیده‌اند. با این حال اطلاعات چندانی از این نبرد که در گذشته رخ داده است، منتشر نشده و هنوز مشخص نیست که آیا این موضوع به نحوی به شخصیت آرس و مخفی شدن آمازونی‌ها ارتباط دارد یا موضوع دیگر باعث شده است که آمازونی‌ها تصمیم به مخفی شدن بگیرند. به نظر می‌رسد که یک جعبه مادر در دست آمازونی‌ها و یک جعبه دیگر در دست نیروهای آتلانتیس باشد، اما در کمال تعجب در فیلم Wonder Woman این جعبه مشاهده نشد و ممکن است دایانا در زمان حال به تمیسکیرا بازگردد.

فیلم Justice League در حال حاضر قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز وری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده