// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Age of War 2

بازی موبایل Age of War 2 شما را ساعت‌ها به خود سرگرم می‌کند و اصلا گذر زمان را حس نخواهید کرد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

یکی از دسته بازی‌های موبایلی که می‌تواند شما را شدیدا سرگرم کند و باعث شود گذر زمان را فراموش کنید، بازی‌هایی هستند که باید در آن‌ها رکورد خود را ثبت کنید؛ بازی‌هایی که از مراحل خاصی برخوردار نیستند و نمی‌توانید هر بار از ادامه پیشرفت‌های خود به بازی کردن بپردازید. این دسته از بازی‌ها مدام شما را به ادامه دادن وسوسه می‌کنند؛ تا جایی که به خودتان می‌آیید و می‌بینید ساعت‌ها است وقت خود را به پای بازی گذاشته‌اید. بازی موبایل Age of War 2 جزو همین دسته بازی‌هایی است که نه از مرحله خاصی برخوردار‌ است و نه اینکه پیشرفت‌های شما ثبت می‌شود؛ بلکه تنها موردی که از شما پس از هر دور بازی کردن باقی می‌ماند، رکوردتان است که در بخش امتیازات ثبت می‌شود.

بازی موبایل Age of War 2

نحوه بازی کردن بدین شکل است که در شروع بازی، در دو طرف صفحه‌نمایش دو پایگاه قرار دارد که هر تیم بتواند پایگاه حریف را نابود کند، برنده است. شما باید به واسطه‌ی پول‌ خود سرباز بسازید و سیستم دفاعی پایگاه خود را بروزرسانی کنید. با کشتن سربازان نیز می‌توانید پول دربیاورید و از سربازهای قوی‌تری استفاده کنید. نکته اینجا است که در بازی اندروید و آیفون Age of War 2، با ساختن پیاده نظام به تنهایی نمی‌توانید برنده شوید؛ بلکه باید نحوه درست ساختن پیاده نظام‌ها را در نظر داشته باشید. برای مثال، بهترین استراتژی این است که همیشه یک سرباز Melee Range و در پشت سرش از یک سرباز دورزن استفاده کنید. همین کار سبب می‌شود سربازان حریف را زودتر سرنگون کنید. همچنین بازی دارای یک سیستم ارتقا است که از طریق آن می‌توانید سربازان خود را در بخش‌های مختلف، نظیر ضربات و میزان آسیب‌رسانی آن‌ها و قدرت تدافعی‌شان، ارتقا دهید. همچنین این سیستم بروزرسانی شامل پایگاه شما و سیستم‌های تدافعی که برای آن تدارک دیده‌اید نیز می‌شود.

بازی موبایل Age of War 2

اما نکته‌ای که بازی موبایل Age of War 2 را از سایر بازی‌های هم‌رده خود متمایز کرده است، قابلیت‌های ویژه هر تیم است. نوار قابلیت ویژه شما که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد، شامل دو بخش مختلف است که با کشتن سربازان حریف پر می‌شود. با عبور کردن این نوار از بخش‌های مرتبط، می‌توانید از قابلیت‌های خود استفاده کنید. اما در این میان، موردی که وجود دارد، دومین قابلیت شما است. به عبارتی قابلیت دوم هر تیم، یکنواختی را از بازی دور کرده است. از طریق این قابلیت می‌توانید سربازان و به عبارتی ملیت خود را تغییر دهید. برای مثال در ابتدا سربازان قرون وسطایی باشید و در ادامه دوره به دوره پیشرفت کنید و به سربازهای امروزی یا فضایی برسید. هر دوره تاریخی از سربازهای قدرتمندتری برخوردار است و از این‌رو باید سعی کنید به این بخش نگاه ویژه‌ای داشته باشید. در این میان، قابلیت اول شما نیز با توجه به دوره‌ای که در آن قرار دارید، متغیر خواهد بود.

با تمام این تفاسیر اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و شدیدا اعتیادآور هستید، به هیچ‌وجه بازی اندروید و آیفون Age of War 2 را از دست ندهید؛ بازی‌ای که از طریق آن می‌توانید در قالب ملیت‌های مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت بازی کنید و به هیچ‌وجه احساس خستگی نکنید.

 

دانلود بازی Age of War 2

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده