نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

فروش بازی موبایل Monument Valley 2 چهار برابر سریعتر از نسخه اول بوده است

طبق آمار سنسور تاور، بازی موبایل Monument Valley 2 چهار برابر سریع‌تر از نسخه اول به جایگاه پرفروش‌ترین نرم‌افزار اپ‌استور رسیده است!

بازی آیفون Monument Valley 2 در جریان همایش WWDC 17 معرفی شد و در همان لحظه با قیمت ۵ دلار روی فروشگاه اپ استور قرار گرفت. اکنون بازی با پشتوانه‌ی موفقیتی که نسخه اول، یعنی بازی Monument Valley، به‌دست آورد، با موفقیت بسیار بزرگی روبه‌رو شده است. بر طبق آمار اعلام‌شده از طرف کمپانی سنسور تاور (Sensor Tower) بازی Monument Valley 2 نسبت به نسخه ابتدایی بازی، ۴ برابر سریع‌تر به جایگاه پرفروش‌ترین نرم‌افزار فروشگاه اپ استور دست یافته است که در نوع خود بسیار جالب توجه است. اما آگاهی از موفقیت Monument Valley 2 در یک بازه‌ی زمانی طولانی با توجه به تغییر سرنوشتی که بازی‌های پولی در اپ استور با آن روبه‌رو می‌شوند، امری مشکل است.

مشاهده‌ی اینکه یک بازی بسیار خوش‌ساخت به قدردانی و موفقیتی که لیاقتش را دارد از طرف بازی‌کنندگان دست پیدا می‌کند، بدون آنکه مبلغ تعیین‌شده‌ی آن مانعی برای این موضوع باشد، بسیار مسرت بخش است. فراموش نکنیم که بسیاری از کاربران اپ استور یک بازی یا برنامه با قیمت ۲ دلار را هم در بخش موارد بسیار گران طبقه‌بندی می‌کنند و مشاهده‌ی موفقیت یک بازی پولی با قیمتی به مراتب بالاتر، بسیار عالی است.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده