// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تاریخ راهیابی کاراکتر Red Hood به بازی Injustice 2 مشخص شد

استودیو NetherRealm در جریان استریم Watchtower تاریخ راهیابی شخصیت Red Hood به بازی مبارزه‌ای Injustice 2 را مشخص کرد.

استودیو ندررلم (NetherRealm) پس از انتشار تریلر گیم‌پلی کاراکتر Red Hood در بازی Injustice 2، در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که هفته آینده این شخصیت به این بازی مبارزه‌ای راه پیدا خواهد کرد.

سازندگان در جریان برنامه زنده اینترنتی Watchtower اعلام کردند که شخصیت رِد‌هود سه‌شنبه ۲۳ خردادماه (۱۳ ژوئن) به جمع قهرمان‌های دیگر ملحق می‌شود؛ اما تنها کاربرانی می‌توانند به این قهرمان دست پیدا کنند که نسخه دیلاکس یا بسته الحاقی Fighter Pack 1 را در اختیار داشته باشند.

بسته قهرمانان Fighter Pack 1 با قیمت ۲۰ دلار به فروش می‌رسد و شامل دو شخصیت Sub-Zero از بازی Mortal Kombat‌ و Starfire هم می‌شود. هنوز استودیو ندررلم تاریخ اضافه شدن شخصیت‌های دیگر به بازی را اعلام نکرده است؛ اما همان‌طور که اشاره شد، کاربرانی که نسخه دیلاکس این بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند پس از انتشار بسته، از سه قهرمان جدید بهره‌مند شوند. همین‌طور کاربرانی که نسخه آلتیمیت بازی Injustice 2 (به قیمت ۱۰۰ دلار) را تهیه کرده‌اند می‌توانند ۹ بسته الحاقی قهرمانان را که برای این بازی برنامه‌ریزی شده است، از آن خود کنند.

بازی Injustice 2 چندی پیش برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد و توانست بازخوردهای مثبتی را به خود اختصاص دهد. این بازی توانست در زومجی نمره ۹ را از آن خود کند که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Injustice 2 را در زومجی مطالعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی کاراکتر Red Hood را که پیش‌تر منتشر شده بود، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده