// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بسته الحاقی بازی Little Nightmares با نام Secrets of the Maw معرفی شد

باندای نامکو در جریان یک خبر، بسته الحاقی داستانی بازی Little Nightmares را با نام Secrets of the Maw معرفی کرد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو Tarsier و کمپانی باندای نامکو، سازنده و ناشر بازی Little Nightmares، بسته الحاقی Secrets of the Maw را برای این بازی معرفی کردند. این بسته الحاقی داستانی قرار است روایتگر شخصیت جدیدی باشد که داستان‌اش به موازات داستان اصلی پیش می‌رود و شامل سه فصل مجزا است.

در این DLC سرگذشت پسرکی زندانی را می‌بینیم که سعی دارد از اعماق تاریک The Maw خارج شود. در طول فصل‌های مختلف بازی، قسمت‌های دیده‌نشده‌ای از محیط The Maw را مشاهده خواهیم کرد. متاسفانه اعلام نشده است که این سه فصل همزمان عرضه خواهند شد یا اینکه در بازه‌های زمانی مختلف شاهد منتشر شدن آن‌ها خواهیم بود. تنها موردی که مشخص شده، این است که قیمت این بسته الحاقی ۹.۹۹ دلار است و در تاریخ نامشخصی از ماه جولای (تیر-مرداد) روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

در آخر مشخص شده که این سه فصل شامل The Depths ،The Hideway و یک محیط مخفی می‌شود که کاربران می‌بایست آن را پیدا کنند. بسته الحاقی Secrets of the Maw قرار است چشم‌اندازی متفاوت نسبت به ماجرای Six، شخصیت اصلی بازی، در اختیار کاربران قرار بدهد.

در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از بسته الحاقی Secrets of the Maw را در زومجی مشاهده کنید.

بسته الحاقی Secrets of the Maw

بسته الحاقی Secrets of the Maw

بسته الحاقی Secrets of the Maw


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده