نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

تاریخ آغاز نسخه بتا محدود بازی Absolver اعلام شد

کمپانی دیوالور دیجیتال تاریخ آغاز فاز بتا محدود بازی مبارزه‌ای Absolver را اعلام کرد و از شروع ثبت‌نام برای شرکت در این بتا خبر داد.

کمپانی دیوالور دیجیتال چندی پیش اعلام کرد که بازی Absolver قرار است در تاریخ ۷ شهریور برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود. Absolver یک بازی مبارزه‌ای با المان‌هایی از سبک نقش‌آفرینی است که توسط استودیو اسلوکلپ ساخته می‌شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، ناشر این اثر اعلام کرد که بازی Absolver قرار است یک نسخه بتای محدود نیز داشته باشد که این نسخه، از تاریخ ۲۹ خرداد آغاز خواهد شد و ثبت‌نام برای شرکت در آن شروع شده است. البته این نسخه فقط در انحصار پی‌سی خواهد بود.

بازی Absolver اولین پروژه استودیو اسلوکلپ به شمار می‌رود و در سرزمین Adal Empire جریان دارد. در این اثر، شما در نقش کاراکتری بازی خواهید کرد که پس از بیدار شدن، متوجه یک ماسک عجیب روی صورتش می‌شود؛ ماسکی که وی را از غذا و آب بی‌نیاز کرده و در برابر مرگ مصون می‌کند. حال، شما باید در این سرزمین بگردید و با افراد دیگر مبارزه کنید و به مرور تکنیک‌های جدیدی را فرا بگیرید. شما همچنین می‌توانید شخصیت خودتان را شخصی‌سازی و از سلاح‌های دلخواه در مبارزه‌ها استفاده کنید. همچنین جهان این بازی به صورت آنلاین است و شما می‌توانید با گیمر‌های دیگر روبه‌رو شوید، با آن‌ها تعامل داشته باشید یا حتی با آن‌ها مبارزه کنید.

تا به امروز قیمت بازی Absolver اعلام نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده