// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل HAWK: Freedom Squadron

بازی اندروید و آیفون HAWK: Freedom Squadron بازیکنان را به نبردی با جت‌ها و بمب افکن‌ها بر فراز آسمان‌ می‌برد.

بازی‌های Shoot 'Em Up یکی از قدیمی‌ترین و البته محبوب‌ترین بازی‌های قدیمی‌ هستند که زمانی در گوشی‌های موبایل به تجربه آنها می‌پرداختیم. یکی از بازی‌های مجموعه Sky Force است که این اواخر نسخه‌های متفاوتی از آن برای اندروید و iOS، پلتفرم‌های نسل حاضر عرضه شده است. در این بازی با انتخاب سفینه‌ و ارتقا ویژگی‌های آن به نبرد باس‌ها و جنگنده‌ها می‌رفتیم تا در سه درجه سختی متفاوت با از بین بردن تمام نیروهای دشمن، پیروز رقابت شویم. در این مقاله نیز می‌خواهیم به بازی دیگری با طراحی‌های زیبا اما بسیار شبیه به بازی Sky Force بپردازیم. در بازی HAWK: Freedom Squadron به نبردی با جت‌ها می‌روید تا با رویارویی با باس‌های غول آسا به آنها ثابت کنید که رئیس واقعی کیست.

بازی HAWK: Freedom Squadron

بازی بیش از ۱۱۵ مرحله دارد که در سه درجه سختی باید آنها را تمام کنید

در حالت داستانی به مرور با پشت سر گذاشتن دشمنان با نیروهای خودی و دشمن بیشتر آشنا می‌شوید. بازی در مجموع ۱۱۹ مرحله دارد که هر مرحله دارای تنوع محیط مختص به خود است. دشمنان نیز تنوع بسیاری دارند که با توجه به رفتارشان باید از حملات آنها جاخالی داده و در نهایت آنها را از بین ببرید. حالت Co-op اما تجربه متفاوتی را در اختیارتان می‌گذارد. در این حالت می‌توانید با دعوت دوست‌تان،‌ به صورت دو نفری به بازی کردن از طریق اینترنت به پردازید. بازی همچنین امکان تمام کردن مراحل را با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان می‌دهد که کمتر در بازی‌های مشابه با این ویژگی روبرو شده‌ایم. از جمله امکاناتی که بازی در اختیار بازیکنان می‌گذارد، قابلیت خریداری سفینه‌های جدید است. سفینه‌ها تنوع زیادی دارند و با پشت سر گذاشتن تعداد مشخصی استیج، سفینه‌های جدیدی آزاد می‌شوند. شما می‌توانید هر کدام سفینه‌ها را ارتقاء دهید. به عنوان مثال، اولین سفینه امکان افزایش سطح تا ۴۰ را می‌دهد. با افزایش هر سطح زره و قدرت شلیک‌های سفینه افزایش پیدا می‌کند که برای درجه‌های سختی بالاتر بسیار کاربردی است.

مانند بازی اسکای فورس با تمام کردن هر مرحله، درجه سختی بیشتری آزاد می‌شود. در نتیجه باید هر یک از ۱۱۹ مرحله را سه بار برای دریافت امتیاز‌های بیشتر و در نتیجه ثبت رکوردهای بالاتر تمام کنید. به ویژه با ورود به درجه سختی نورمال، دشمنان قوی‌تر شده و ضربات بیشتری برای از بین بردن آنها لازم است که به وضوح در صورتی که سفینه یا سلاح‌های قوی‌تری را تجهیز نکرده باشید، در نبرد شکست خواهید خورد. بازی همچنین امکان خرید‌های درون برنامه‌ای را با توجه به رایگان بودن دارد که از همان ابتدا و با ۵۰ درصد تخفیف می‌توانید سفینه‌ای قدرتمند را خریداری کنید. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توانیم به ماموریت‌ها اشاره کنیم. با اتمام هر ماموریت پاداشی مناسب از الماس گرفته تا سکه اهدا می‌شود که با خرج کردن آنها قادر به افزایش سطح قابلیت‌های سفینه هستید. در کنار سفینه به ویژه بعد از استیج ۱۰، پهبادی با نام تفنگدار روبات را به دست می‌آورید که دقیقا مانند سفینه امکان ارتقاء دارد. این پهباد‌ها تیر و موشک‌هایی را برای از بین بردن دشمنان یا سلاح‌های باس‌ها شلیک می‌کند که به ویژه در درجات سختی بالاتر کاربردی هستند.

بازی HAWK: Freedom Squadron

در کنار مادهای اصلی توسعه‌دهندگان مادهای متفاوت دیگری مانند حالت آرکید، Assault و Team-up را برای شما در نظر گرفته‌اند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. یکی از نکات منفی بازی اجبار اتصال به اینترنت برای تجربه بازی است. با این حال، اگر به دنبال یک بازی Shoot 'Em Up هستید که امکانات بسیاری را در کنار طراحی جذاب ارائه دهد بازی HAWK: Freedom Squadron گزینه مناسبی خواهد بود. هرچند صداگذاری بازی عالی نیست، اما ویژگی‌های بصری بازی از نقاط قوت HAWK: Freedom Squadron به حساب می‌آید.

| |

دانلود بازی HAWK: Freedom Squadron


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده