نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل SPOONZ x BLOCKS

 بازی موبایل SPOONZ x BLOCKS نسخه‌ی بسیار پیشرفته‌تر بازی Ballz، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایل به شمار می‌رود.

چندی پیش در زومجی بازی موبایل Ballz را معرفی کردیم، بازی شرکت کچ‌اپ که در نهایت سادگی یکی از اعتیادآورترین بازی‌های این شرکت به شمار می‌رود. حال قصد معرفی بازی مشابهی را داریم که مکانیسم یکسانی دارد ولی با اضافه کردن چندین و چند ویژگی متفاوت، ایده‌ی ساده‌ی Ballz را گسترش داده و از آن یک بازی اندروید و آیفون کامل و البته مرحله‌ای ساخته است. بازی موبایل SPOONZ x BLOCKS می‌تواند به همان اندازه شما را سرگرمتان کند و اگر از بازی کچ‌اپ خسته شده‌اید، جایگزین بسیار مناسبی است.

بازی موبایل spoonz x blocks

روند کار همچنان بسیار ساده است: شما تعداد مشخصی توپ در اختیار دارید و باید با آن‌ها، بلاک‌های شماره‌گذاری‌شده را مورد هدف قرار دهید. شماره‌ی روی هر بلاک، تعداد ضربه‌ای است که باید به آن برخورد کند تا از روی صفحه حذف شود. در بازی SPOONZ x BLOCKS برخلاف بازی‌های مشابه، در هر مرحله تعداد مشخص توپ در اختیار دارید و بر آن‌ها افزوده نخواهد شد. همچنین به دلیل ماهیت مرحله‌ای بازی، تعداد مشخصی بلاک وجود خواهد داشت که با از بین همه‌ی آن‌ها مرحله به اتمام خواهد رسید. بعد از هر ضربه، بلاک‌ها به پایین صفحه نزدیک می‌شوند و باید قبل از برخورد آن‌ها با پایین صفحه، همه‌ی آن‌ها را نابود کنید.

اما بازی ویژگی‌های دیگری نیز دارد که شما به ادامه‌ی مراحل ترغیب می‌کند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها، قدرت‌ها یا Power Upها هستند. با پیشروی در مراحل بازی قدرت‌هایی باز می‌شوند که حتما در مراحل سخت‌تر به کارتان خواهد آمد. قدرت‌هایی مثل توپ‌های بمبمی که هنگام برخورد منفجر می‌شوند، پرتاب دوگانه و افزاینده‌ی قدرت توپ‌ها از جمله پاور آپ‌هایی هستند که می‌تواند با رسیدن به مراحل بالاتر به دست آورید. همچنین هرکدام از آن‌ها را می‌توانید با سکه‌هایی که به دست آوردید ارتقا دهید. اما باید توجه داشته باشید که در اوایل بازی، تنها از یکی از این قدرت‌ها می‌‌توانید استفاده کنید باید حداقل به مرحله‌ی ۵۰ برسید تا بتوانید دو قدرت را در مراحل داشته باشید.

بازی موبایل spoonz x blocks

نکته‌ی جالب دیگر در مورد SPOONZ x BLOCKS این است که تعداد زیادی کاراکتر در بازی وجود دارند که در واقع، آن‌ها هستند که توپ‌ها را در هر مرحله در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین، با آزاد کردن این کاراکتر به توپ‌های متفاوتی نیز دسترسی خواهید داشت. برای مثال سرعت پرتاب توپ‌ها و اندازه‌ی آن‌ها تغییر خواهد کرد و می‌توانید بنا به سلیقه یا نیازتان در یک مرحله‌ی خاص، از توپ مناسب استفاده کنید. بازی دارای یک حالت چالشی نیز هست که در آن خبری از تعداد مشخصی از بلاک‌ها نیست و باید تا جایی که می‌توانید، از برخورد آن‌ها با زمین جلوگیری کنید. اگر دنبال یک تجربه‌ی بسیار کامل‌تر از بازی Ballz هستید، SPOONZ x BLOCKS یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

دانلود بازی SPOONZ x BLOCKS


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده