نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

برنامه های رویداد E3 Coliseum 2017 معرفی شدند

جف کیلی به تازگی از برنامه‌های رویداد E3 Coliseum 2017 در نمایشگاه E3 2017 رونمایی کرد که شامل بازی Spider-Man، بازی God of War، بازی Assassin’s Creed و غیره می‌شود.

به تازگی، جف کیلی که احتمالا وی به عنوان مجری و مدیر رویداد The Game Awards می‌شناسید، در جدیدترین اخبار نمایشگاه E3 2017 از برنامه‌های رویداد E3 Coliseum 2017 رونمایی کرده است.

برای آن دست از خوانندگانی که رونمایی از خود رویداد که ماه گذشته صورت گرفته بود را از دست داده‌اند، بگویم که E3 Coliseum یک رویداد جدید برای نمایشگاه E3 2017 محسوب می‌شود که به مدت دو روز در جریان بوده و شامل بحث و گفتگو، مصاحبه، نمایش زنده بازی‌ها و یک‌سری سورپرایز می‌شود. این رویداد به طور زنده برای بازیکنان سرتاسر جهان پخش خواهد شد و بدون شک تجربه جدیدی برای ۱۵ هزار بازدیدکننده عمومی نمایشگاه خواهد بود.

امروز، کیلی از برنامه کامل رویداد E3 Coliseum امسال رونمایی کرده که شامل بازی‌ها، سازندگان، ناشران و مهمانان ویژه خواهد بود که در رویداد شرکت خواهند کرد.

از مهمانان ویژه معرفی شده امسال می‌توان به جک بلک، نیل دگرس تایسون، جیمز گان، کریس هاردویک، جنیفر هاچنسون، ایوان ریتمن و جردن وگت رابرتز اشاره کرد. البته نکته مهم اینکه فهرست مهمانان ویژه به اشخاص مذکور خلاصه نخواهد شد، اما آن‌ها تنها افرادی هستند که امروز خبر حضورشان در رویداد تایید شده است.

در همین حال، کیلی فهرست بازی‌های حاضر در رویدادها را هم معرفی کرده که شامل بازی God of War، بازی Spider-Man، بازی Assassin’s Creed، بازی Far Cry 5، بازی Sea of Thieve، بازی Call of Duty: WWII، بازی Crash Bandicoot، بازی Middle Earth: Shadow of War و غیره می‌شوند که به چندین روش مختلف حضور پیدا خواهند کرد. علاوه بر این، ناشران و سازندگانی مانند بتسدا، بانجی، اکتیویژن و اسکوئر انیکس (که یک بازی معرفی نشده هم با خود آورده است) به همراه مایکروسافت و پروژه اسکورپیو و بسیاری موارد دیگر در رویداد E3 Coliseum 2017 حاضر خواهند بود.

رویداد E3 Coliseum در دو روز ۱۳ و ۱۴ ژوئن (۲۳ و ۲۴ خرداد) در باشگاه The Novo مایکروسافت واقع در مجتمع تفریحی L.A. Live شهر لوس آنجلس به عنوان بخشی از نمایشگاه E3 2017 برگزار خواهد شد. شرکت در این رویداد برای تمامی دارندگان بلیط نمایشگاه E3 آزاد خواهد بود. در ضمن این رویداد با همکاری فیس بوک برگزار می‌شود و به واسطه این همکاری بینندگان می‌توانند سوالات خود را از مهمانان و عوامل برنامه بپرسند. علاوه بر فیسبوک، این رویداد از طریق Twitch و یوتیوب نیز پخش زنده خواهد شد.

در ادامه می‌توانید برنامه کامل رویداد E3 Coliseum را مشاهده کنید:

برنامه کامل رویداد E3 Coliseum

سه‌شنبه، ۲۳ خرداد

ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران

پشت پرده بازی God of War

از زمانی که کوری بارلوگ و تیمش در استودیو سانتا مونیکا، بازی God of War را با چشم انداز جسورانه‌اش به طرفداران سرتاسر جهان نشان دادند، یک سال می‌گذرد. در این بخش از رویداد، کوری و دیگر اعضای تیم توسعه بینش‌های جدیدی به اشتراک گذاشته و چالش‌هایی که از پیش رو برداشته‌اند را به همراه ارایه جزئیات بیشتر در مورد داستان، ساخت جهان بازی، طراحی سیستم مبارزه و رابطه قدرتمند پدر/پسر را در قلب شروع تازه کریتوس بازشماری می‌کنند.

بازی God of War

ساعت ۰۰:۰۰ به وقت تهران

برنامه Inside Bungie

به مدت ۲۵ سال است که استودیو بانجی صنعت بازی‌های ویدیویی را به جهت‌های جسورانه‌ای هدایت می‌کند. در این بخش، پیت پارسونز، مدیر عامل بانجی در یک گفتگوی متنوع در مورد حرفه‌اش، صنعت و بازی جدید بانجی یعنی بازی Destiny 2 سخن می‌گوید.

ساعت ۱:۰۰ بامداد به وقت تهران

برنامه World Builders

در این بخش با کریس هاردویک در مورد ساخت جهان‌های مختلف در رسانه‌های سرگرمی، با تمرکز بر بازی‌های ویدیویی گفتگو خواهیم کرد. هاردویک همراه با نیل دگرس تایسون، متخصص فیزیک نجومی، جیمز گان کارگردان، رندی پیچفورد از کمپانی گیرباکس و کیکی ولفکیل از استودیو 343 Industries همراه خواهد بود.

ساعت ۱:۴۵ بامداد به وقت تهران

بازی Assassin’s Creed

نمایش یوبی سافت از بازی Assassin’s Creed جدید

ساعت ۲:۱۵ بامداد به وقت تهران

برنامه کدام بازی از E3 شما را تبدیل به سوپر استار بعدی بازی‌های آنلاین تبدیل خواهد کرد؟

این برنامه با حضور MatPat، خالق کانال یوتیوب The Game Theorists و بحث در مورد استریم بازی‌ها خواهد بود.

ساعت ۲:۴۵ بامداد به وقت تهران

استودیو Bethesda Softworks

در این برنامه استودیو Bethesda Softworks نمایش جدیدی از بازی معرفی نشده خود خواهد داشت که قرار است برای اولین بار در کنفرانس بتسدا در E3 2017 به نمایش درآید.

ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت تهران

کمپانی اسکوئر انیکس

نمایش یک دمو زنده از بازی معرفی نشده کمپانی اسکوئر انیکس که قرار است در نمایشگاه E3 2017 معرفی شود.

ساعت ۴:۰۰ بامداد به وقت تهران

استودیو اپیک گیمز

نمایش پشت صحنه بازی جدید اپیک گیمز همراه با اعضای استودیو.

ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران

پشت صحنه بازی Spider-Man جدید برای پلی‌استیشن 4

نمایش کوتاه از بازی Spider-Man پلی‌استیشن 4 با حضور اعضای استودیو Insomniac Games و مارول.

Spider Man

ساعت ۵:۱۵ بامداد به وقت تهران

برنامه پروژه اسکورپیو: قدرتمندترین مکان برای خلق کردن و بازی کردن

نمایش مراحل تولید پروژه اسکورپیو توسط تیم ایکس‌باکس با حضور اعضای کلیدی تیم از جمله اعضای استودیو Turn 10 و استودیو The Coalition و میجر نلسون از ایکس‌باکس لایو (Major Nelson).

از ساعت ۵:۳۰ تا ۶:۳۰ بامداد به وقت تهران

گفتگوی جک بلک با تیم شفر

مصاحبه جک بلک با تیم شفر در مورد حرفه، فرایند خلاقانه و بازی جدید شفر یعنی بازی Psychonauts 2.

چهارشنبه، ۲۴ خرداد

از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۱۵ به وقت تهران

برنامه پیرامون واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و بازی

گفتگو با ویل اسمیت (خالق بازی واقعیت مجازی The Foo Show) در مورد آینده خلق گیم‌پلی و داستان سرایی در واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با حضور مهمانان دیگر از جمله ایوان ریتمن، کورتیس هیکمن، تانجا واتسون، دیوید الیسون و برندن لاتش.

از ساعت ۲۲:۱۵ تا ۲۳:۰۰ به وقت تهران

بازی Sea of Thieves

گفتگو با اعضای استودیو Rare در مورد چگونگی تبدیل این استودیو به یک استودیو باز که رابطه خوبی با انجمن و طرفداران خود دارد و آن‌ها را مستقیما وارد پروسه توسعه بازی Sea of Thieves کرده است.

Sea of Thieves

ساعت ۰۰:۱۵ بامداد به وقت تهران

برنامه Crash Bandicoot Reunion

تجدید دیدار طراحان اولین نسخه از سری Crash Bandicoot در گفتگویی پیرامون ساخت بازی Crash Bandicoot و تاثیرات آن در صنعت بازی‌های ویدیویی.

ساعت ۰۱:۰۰ بامداد به وقت تهران

برنامه Mortal Kombat: Celebrating 25 Years

اد بون، خالق سری Mortal Kombat در سالگرد ۲۵ سالگی این سری بازی مبارزه ای در مورد تاثیر آن در فرهنگ عامه، ورزش‌های الکترونیکی و صنعت بازی‌های ویدیویی سخن می‌گوید.

ساعت ۰۱:۳۰ بامداد به وقت تهران

برنامه Far Cry 5: سفری به هوپ کانتری

در این برنامه، دن هی، تهیه کننده اجرایی و طراح ارشد بازی Far Cry 5 به همراه درو هولمز، نویسنده ارشد بازی، به گفتگو در مورد شهروندان هوپ کانتری (منطقه خیالی در آمریکا که ماجراهای بازی Far Cry 5 در آن به وقوع می‌پیوندد) از جمله The Father، Pastor Jerome، Mary May و Nick Rye می‌پردازند.

Far Cry 5

ساعت ۲:۰۰ بامداد به وقت تهران

برنامه Call of Duty: WWII: سفر اسلج همر گیمز به ریشه‌های مجموعه

نمایش بازی Call of Duty: WWII به همراه اعضای تیم سازنده از جمله مایکل کاندری، گلن اسکافیلد و گرگ ریزدورف و نمایش پشت صحنه ساخت محتوای E3 بازی که نشان دهنده بخش چندنفره و بخش داستانی بازی خواهد بود.

بازی Call of Duty: WWII

ساعت ۲:۴۵ بامداد به وقت تهران

برنامه Stories Across Screens

مهمان این بخش جنیفر هاچنسون، تهیه کننده اجرایی سریال Better Call Saul خواهد بود تا در گفتگویی با داستان سرایان مطرح صنعت بازی در مورد فرصت‌ها و چالش‌های پیرامون قصه گویی تعاملی و خطی صحبت کند.

ساعت ۳:۴۵ بامداد به وقت تهران

گفتگو هیدئو کوجیما با جردن وگت رابرتز

جلسه دو نفره میان هیدئو کوجیما و جردن وگت رابرتز، کارگردان فیلم Kong: Skull Island در مورد حرفه کوجیما و صحبت در مورد ادغام بازی و سینما.

ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران

برنامه The Indie Revolution

گفتگو بازی سازان مستقل در مورد بازی‌های مستقل رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و موبایل. مهمانان این بخش رابین هانیک، برندن گرین و الی سایمت هستند.

ساعت ۵:۱۵ بامداد به وقت تهران

پشت صحنه بازی Middle-earth: Shadow of War

نمایش پشت صحنه و گیم‌پلی زنده بازی Middle-earth: Shadow of War همراه با اعضای تیم استودیو Monolith، بخش سرگرمی برادران وارنر و تروی بیکر.

Middle-earth: Shadow of War

ساعت ۵:۴۵ بامداد به وقت تهران

اسکوئر انیکس

اشتراک جزئیات تکمیلی بازی معرفی نشده اسکوئر انیکس که برای اولین بار در نمایشگاه E3 2017 به نمایش در خواهد آمد.

ساعت ۶:۱۵ بامداد به وقت تهران

یک گفتگوی اختصاصی و غافلگیرکننده با افراد مشهور.

نظرات خود را در رابطه با رویداد E3 Coliseum 2017 با زومجی به اشتراک بگذارید.

E3 2017 Footer


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده