نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

سازندگان سریال Stranger Things از انتظاراتی که باید از فصل دوم داشته باشیم می‌ گویند

سازندگان سریال Stranger Things در مصاحبه جدید خود در مورد انتظاری که بینندگان می‌توانند از فصل دوم این سریال داشته باشند، صحبت کرده‌اند.

فصل دوم سریال Stranger Things یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۱۷ میلادی است که اکتبر امسال از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مت و راس دافر، سازندگان این سریال، در مصاحبه جدید خود در مورد آنچه که طرفداران می‌توانند از فصل دوم این سریال انتظار داشته باشند، صحبت کرده‌اند. در مصاحبه با وب‌سایت ورایتی، راس دافر اعتراف کرد مسائل مهمی که در سریال Stranger Things در مورد آن می‌دانستیم در ادامه سریال تغییر خواهد کرد. او گفت:

می‌دانیم زمانی که مردم سریال را تماشا می‌کنند؛ فشار زیادی روی ما خواهد بود. ما تلاش کردیم چیزی را بسازیم که آن‌ها دوست دارند در فصل دوم این سریال تماشا کنند. ما در اتاق نویسندگان این موضوع را مطرح کردیم و گفتیم که ما چه چیزی می‌خواهیم در فصل دوم تماشا کنیم و امیدوارم مردم واکنش خوبی نسبت به آن داشته باشند.

مت دافر ادامه داد:

بخش زیادی از داستان فصل دوم در فصل قبل شکل گرفته بود به طوری که ما باید یک شکل مناسب به سوالاتی که پاسخ داده نشده بودن و برخی مطالبی که طرفداران از ما خواسته بودند، می‌دادیم. ما همان چیزی را که طرفداران می‌خواستند، می‌خواستیم، اما همه آنچه را که ما فکر می‌کنیم که همه بینندگان می‌خواهند، نمی‌خواهند. بخاطر اینکه من نمی‌دانم که همه بینندگان و طرفداران واقعا چه چیزی را می‌خواهند.

Stranger Things

برادران دافر تاکنون جزئیات زیادی از داستان و اتفاقات فصل دوم سریال Stranger Things به اشتراک نگذاشته‌اند، اما در این مصاحبه اعلام کردند که در فصل دوم این سریال شاهد هیولاهای جدیدی خواهیم بود. راس دافر گفت:

مخفی کردن اطلاعات در مورد هیولای جدید فصل دوم این سریال می‌تواند تاثیر مثبت و بسیار خوبی روی تماشای سریال توسط بینندگان داشته باشد. بنابراین خودداری از دادن اطلاعاتی بیشتر در این مورد می‌تواند برنامه خوبی باشد. من نمی‌توانم بیشتر در مورد آن‌ها صحبت کنم، اما آن‌ها فوق العاده هستند.

Demogorgon Stranger Things

همچنین آن‌ها در این مصاحبه دوباره تایید کردند که شخصیت بارب که یکی از شخصیت‌های محبوب فصل اول سریال Stranger Things بود و به شکل دردناکی کشته شد، در فصل دوم این سریال بازنخواهد گشت. مت دافر گفت:

هیچ راهی برای احیای بارب وجود ندارد و من واقعا تعجب می‌کنم چقدر در مورد بازگشت او در فصل دوم صحبت شده است. بنابراین من فکر می‌کنم که مردم این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

ماه بهمن سال گذشته، در جریان برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl، شبکه نت‌ فلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر و اعلام کرد که فصل دوم این سریال در هالووین سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. فصل دوم این سریال در ۹ قسمت تولید و در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ (۹ آبان ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده